کد خبر: 1033378
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:
حمیدرضا حاجی بابایی گفت: شرم برای کسانی است که از ملت دزدی می‌کنند و بخواهند زندگی خود را خارج از ضابطه بسازند، اما شرافت متعلق به مردم است و هر چه مشکل داریم متعلق به کسانی است که ادعای انقلابی گری دارند و یا به هر دلیل دیگری سوء استفاده کردند و برای انقلاب مشکل ایجاد می‌کنند.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی صبح سه‌شنبه۹دی‌ماه در مراسمی که به مناسبت حماسه ۹ دی و نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی «روز بصیرت و میثاق با ولایت» که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سازمان بسیج اساتید به صورت مجازی در اصفهان برگزار شد، بیان کرد: شهید شهبازی فرمانده سرافراز سپاه همدان بودند و شهید همدانی در کنار شهید شهبازی عملیات فتح المبین را مدیریت کردند. اصفهان و شهدای خفته در گلزارشهدای اصفهان پیشتاز در دفاع مقدس در تمام صحنه‌ها بوده‌اند.

وی اذعان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند «شهید سلیمانی یک مکتب است وحضرت زهرا (س)  نیزسرباز ولایت وخود یک مکتب بود وبرای اسلام خانه به خانه مسیر و سیره پیامبر اکرم (ص) را به بزرگان جامعه یادآور می‌شدند وایشان همواره بر صحابه پیامبر (ص) که کاملا بر واقعه غدیر واقف بودند حجت را تمام می‌کردند اما در همان زمان کسانی تذکرات این حضرت را متوجه می‌شدند که بصیرت داشتندواین حضرت ذوب در ولایت و اولین شهیده ولایت بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری شرط تقوا را بصیرت می‌دانند، اضافه کرد: باید بدانیم در چه زمانی سخن بگوییم و چه زمانی سکوت کنیم، چه زمانی فریاد بزنیم و چه زمانی آهسته سخن بگوییم و به موقع هر آنچه لازم را انجام دهیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ابرازکرد: ۹ دی تجلی بصیرت عمومی برای ولایت بود وعمارها، سلیمان‌ها و مالک‌ها در نقاط مختلف کشور ایستادند و از ولایت دفاع کرد

حاجی بابایی گفت: حرکت مردم ایران در ۹ دی انقلاب را بیمه کرد و ۹دی در مسیر عاشورا قرارگرفته است وبرای ما هر روز ۹ دی است ۳۶۵ روز ۹ دی در سال داریم و در هر روز ۲۴ ساعت ۹ دی داریم. هر ساعت و هر لحظه ۹ دی است و باید تشخیص دهیم چه موقع بایستیم و به دلیل هر کاری که می‌کنیم از کسی بستانکار نباشیم.

وی افزود: ترامپ در برابر آمریکا احساس مسئولیت نمی‌کند، اما در سال ۸۸ بیش از  ۴۰ میلیون پای صندوق‌های رأی آمدند و ۸۵ درصد در انتخابات شرکت کردند. امروز در تحریم کسانی هستیم که تلاش کردند قله پیروزی ملت ایران را به شکست تبدیل کنند و حتی دارو و غذا را هم تحریم کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تحریم‌های کنونی برای ایران تاکنون برای هیچ کسی نبوده است، ادامه داد: این تحریم‌ها به اندازه‌ای ظالمانه است که به سفره مردم نیز دست اندازی کرده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم ایران ملت با شرافت هستند و در جهان نظیر ندارند و نشان دادند شرم برای کسانی است که از ملت دزدی می‌کنند و بخواهند زندگی خود را خارج از ضابطه بسازند، اما شرافت متعلق به مردم است و رهبری بی‌نظیر مقام معظم رهبری در جهان زبانزد است. ایشان زندگی عادی و طلبگی دارند. این‌ها منشأ تمام پیروزی‌ها و موفقیت‌ها است و هر چه مشکل داریم متعلق به کسانی است که ادعای انقلابی گری دارند و یا به هر دلیل دیگری سوء استفاده کردند و برای انقلاب مشکل ایجاد می‌کنند.

حاجی بابایی ابراز داشت: مردم و به خصوص خانواده شهدا در گروگان تفکر اقتصادی لیبرالیسیتی قرار گرفته اند و این افراد در هر دوره آسیب زدند ودیدیم این افراد در دوران دفاع مقدس زمین گیر شدند.

وی با بیان اینکه امروز باید بدانیم رهبر معظم انقلاب بر ثروت‌های داخلی، نیروی انسانی موجود و دانش و فناوری در کشور اعتقاد دارند، اضافه کرد: ما وابسته به هیچ کشوری نیستیم، البته این به معنای ارتباط برقرار نکردن با دیگر کشورها نیست اما اعتقاد ما بر این است که با عزت با دیگران ارتباط بگیریم.

حاجی بابایی با بیان اینکه ژله‌های سیاسی و اقتصادی کشور نمی‌توانند سرپا بایستند، افزود: رهبری اعتقاد دارد که این ملت ثروت و دانش لازم برای پیشرفت دارد،ما با دنیا تعامل سازنده داریم و هر ارتباطی باید بر اساس عزت و شرف باشد. یاد گرفته‌ایم که در اقتصاد و جبهه سرپا بایستیم و اگر ده‌ها تیر هم خوردیم دست خود را به سیم خاردار بگیریم و ایستاده شهید شویم و این حرف اول و آخر شهیدان بوده است.

وی با بیان اینکه امروز هم انقلاب پرقدرت از این معبر عبور خواهد کرد، اضافه کرد: این ملت شکوفایی لازم را به دست خواهد آورد، اقتصاد کشور اقتصاد قدرتمندی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه تحویل داده شده به مجلس توان اداره کشور را ندارد، ابراز داشت: با منابع احتمالی و مصارف قطعی نمی‌توان برای کشور بودجه ریزی کرد اما باید توجه داشت که نظام توان اداره کشور را دارد.

وی با بیان اینکه وظیفه ما تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران است، اضافه کرد: بودجه ۱۴۰۰ نیاز به جراحی‌های بزرگ دارد، رابطه نفت با دولت باید شفاف شود، منابع و مصارف باید شفاف شود و ما در این زمینه پیگیری جدی خواهیم کرد.

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه قدرت اقتصادی با آنچه امروز در کشور می‌بینیم متفاوت است، تصریح کرد: باید مشکلات را خارج از جنجال‌های سیاسی برطرف کرد، اقتصاد نیاز به ۹ دی و بصیرت دارد و باید با اشرافی‌گری و نه زندگی خوب دیگران برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه اشرافی گری در برخی از گوشه‌های نظام رسوخ کرده بایستیم، ادامه داد: اگر می‌خوردند اشکالی نداشت اما با حرکاتشان مردم را خون به دل می‌کنند، ما برای نظام می‌جنگیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوه قضائیه اقدامات خوبی را انجام داده اما هزاران گام برنداشته وجود دارد، اضافه کرد: باید نفس کسانی گرفته شود که نفس مردم را گرفته‌اند، ما انقلابی گری را قبول داریم و فرقی نمی‌کند فرد متخلف از کدام جناح است و باید با آن برخورد شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران انسان‌هایی از جنس رهبری می‌خواهد، ادامه داد: این انسان‌ها نجات کشور را دنبال می‌کنند، جمهوری اسلامی نیازمند انسان‌های سالم است که در کنار و مانند مردم زندگی کنند.

حاجی بابایی با بیان اینکه کشور نیازمند سردار سلیمانی‌ها است، ابراز داشت: کسانی باید در کشور سمت بگیرند که شبانه روز کار کنند، خالصانه برای نظام کار کنند و توقعی از نظام نداشته باشند.

وی افزود: ما با کسی جنگ نداریم اما از خودمان دفاع می‌کنیم، ما به دنبال تفکر صلح بر اساس شرف و مصلحت در منطقه هستیم و مؤمن کسی است که به انقلاب و نظام اسلامی ایمان دارد و تا آخرین قطره خون پای این انقلاب و اسلام ایستاده ایم وما برای حزب و گروه کار نمی‌کنیم بلکه برای رهبری کار می‌کنیم، چراکه ایشان برای خدا کار می‌کنند. پیمان می‌بندیم که تا آخر ایستاده‌ایم و خون شهید سلیمانی در فروپاشی تفکر ترامپیسم تأثیرگذار است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: مانیازمند بصیرت در کشور هستیم والحمدلله مردم ما بصیرت و امنیت بالایی دارند و این مردم لیاقت شرایط خوب معیشتی و عدالت اجنتماعی رادارند و مسئولان باید نسبت به این امر توجه داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار