کد خبر: 1032481
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۰
دختر جوانی که متهم است با دسته کلید دوستش به خانه او دستبرد زده و جعبه جواهراتش را سرقت کرده به جرمش اعتراف کرد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران توضیح داد:۱۲ مهرماه امسال بود که پرونده‌ای با موضوع سرقت از خانه روی میز کارآگاهان پلیس قرار گرفت. شاکی که دختری جوان بود در شرح شکایت خود گفت که مقداری طلا به ارزش یکصد میلیون تومان از او سرقت شده است. او توضیح داد: روز گذشته خواستم به جشن تولد یکی از دوستانم بروم. وقتی به سراغ جعبه جواهراتم رفتم دیدم که خبری از طلا‌ها نیست. احتمال دادم که جای جواهرات را عوض کرده باشم برای همین شروع به جست‌وجوی خانه کردم، اما چیزی پیدا نکردم تا اینکه احتمال دادم طلاهایم سرقت شده باشد برای همین به پلیس خبر دادم.

با حضور کارآگاهان پلیس و بررسی میدانی مشخص شد که سرقت از سوی فردی آشنا رقم خورده است برای همین دختر جوان بار دیگر مورد تحقیق قرارگرفت. او گفت: مدتی قبل از گم شدن طلاهایم تصمیم گرفتم که جواهراتم را بفروشم تا بتوانم برای خودم خودرویی بخرم برای همین همراه دوستم شراره راهی طلافروشی شدیم و طلا‌ها را قیمت کردیم. بعد از آن، اما از فروش طلا‌ها منصرف شدم و به خانه برگشتیم و بعد از آن دیگر به سراغ جواهراتم نرفته بودم.

از آنجا که احتمال می‌رفت شراره در جریان سرقت نقش داشته باشد وی مورد تحقیق قرار گرفت. شراره در تحقیقات فنی به سرقت اعتراف کرد. او گفت: در مسیر برگشت به خانه بودم که دوستم دسته کلید خانه‌شان را در ماشین من جا گذاشت. من هم کلید را برداشتم و تصمیم گرفتم که طلا‌های دوستم را سرقت کنم. از آنجا که جای نگهداری جواهراتش را یاد گرفته بودم منتظر فرصت مناسب ماندم تا اینکه که یک روز در نبود او و خانواده‌اش وارد خانه شان شده و طلا‌ها را سرقت کردم. طلا‌های سرقت شده را هم در چند طلافروشی به مبلغ یکصد میلیون تومان فروختم. با اطلاعاتی که شراره در اختیار پلیس گذاشت مقداری از طلا‌های سرقت شده کشف شد.

سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی، رئیس پایگاه‌یکم پلیس‌آگاهی تهران گفت: با کامل شدن تحقیقات متهم به دستور قاضی راهی زندان شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار