کد خبر: 1032228
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
شهردار کرج تأکید کرد
شهردار کرج با تأکید بر لزوم تزریق نقدینگی به متروی کرج از افزایش میزان ریل‌گذاری حدفاصل ایستگاه چهارراه طالقانی تا ایستگاه ۴۵ متری گلشهر خبر داد.

علی کمالی زاده با تأکید بر لزوم تسهیل در تزریق نقدینگی به پروژه اظهار کرد: باید برای تحقق این امر تمامی نهادهای مربوطه و ظرفیت‌های موجود را مورداستفاده قرار دهیم تا نقدینگی لازم به‌موقع و بدون تأخیر به پروژه تزریق شود.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ میلیارد تومان از طریق تهاتر در پروژه پایدار شد، عنوان کرد: در همین راستا تمهیدات لازم برای افزایش میزان ریل‌گذاری حدفاصل ایستگاه چهارراه طالقانی تا ایستگاه ۴۵ متری گلشهر در نظر گرفته‌شده است.

شهردار کرج با یادآوری برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت بهره‌برداری از پروژه قطار شهری کرج از پیشرفت پروژه درزمینهٔ ریل‌گذاری، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها از هفته آینده، میانگین ریل‌گذاری ۵۰۰ تا ۷۰۰ متر در هر هفته خواهد بود.

کمالی زاده همچنین به مشارکت پیمانکار پروژه در سرعت بخشیدن به روند آن اشاره کرد و گفت: با افزایش حجم عملیات اجرایی در جبهه‌های متعدد پروژه، در حال حاضر ظرفیت بالایی از نیروی انسانی و ماشین‌آلات در حال فعالیت هستند تا بر اساس برنامه زمان‌بندی در اولویت اول بهره‌برداری اهداف موردنظر محقق شود.

به گفته وی با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در اولویت اول راه‌اندازی و نزدیک شدن به زمان مقرر جهت افتتاح بخشی از پروژه خط ۲، تکمیل تجهیزات رفاهی مانند پله‌برقی و آسانسور در برخی ایستگاه‌ها در دستور کار قرارگرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار