کد خبر: 1032106
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان در خراسان رضوی گفت: اهدای نیکوکارانه ۵۰۰ میلیون ریال هزینه مراسم چهلمین روز درگذشت عضو یکی از خانواده‌های مشهدی با احسان آن‌ها، زمینه‌ساز آزادی چهار زندانی جرائم مالی غیر عمد در این شهر شد.

جواد غفاریان توسی، رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان در خراسان رضوی با بیان اینکه هزینه مراسم ترحیم صرف آزادی زندانیان در مشهد شد، گفت: یک خانواده مشهدی با صَرف هزینه مراسم ترحیم زنده‌یاد «عباسعلی بابایی» زندانیان جرائم مالی غیر عمد را آزاد نموده و با این اقدام خداپسندانه در شرایط سخت بحران شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن، سبب امیدآفرینی و خوشحالی خانواده‌های زندانیان شدند. 

وی افزود: ظرف یک ماه اخیر دو خانواده نیکوکار دیگر مشهدی نیز با اهدای هزینه مجالس ترحیم اموات خود، در آزادی تعدادی از زندانیان جرائم مالی غیر عمد شریک شده‌اند. 

غفاریان ادامه داد: جشن‌های گلریزان امسال برای آزادی زندانیان، به خاطر شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا به شکل متفاوت در بستر فضای مجازی، همزمان با سالگرد ولادت ائمه اطهار (ع) یا جشن‌های ملی و مذهبی برپا می‌شوند. 

وی گفت: شهروندان نیکوکار در همین راستا می‌توانند با مراجعه به ستاد دیه یا از طریق درگاه اینترنتی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند خراسان رضوی به آدرس http://www.khorasanipro.ir برای مشارکت در آزادی زندانیان اقدام کنند. 

رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان خراسان رضوی افزود: امکان پرداخت آنلاین وجوه اهدایی برای آزادی زندانیان نیازمند، از طریق همین پایگاه اینترنتی میسر است. شهروندان نیکوکار همچنین می‌توانند کمک‌های خود را به حساب سیبای شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷ بانک ملی ایران، کارت شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹ همین بانک، کارت شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ بانک صادران و همچنین حساب سپهر شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ بانک صادرات برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در خراسان رضوی واریز نمایند. / ایرنا

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار