کد خبر: 1030010
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اعلام کرد که با توجه به وضعیت نارنجی این استان، فعالیت مرکز تعویض پلاک قزلحصار کرج از سرگرفته شد.

سرهنگ غلامعلی شرق اظهار داشت : از این پس متقاضیان بدون در نظر گرفتن رقم زوج و فرد پلاک خود می توانند برای دریافت خدمات به این مرکز مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: مرکز تعویض پلاک هر روز از ساعت هفت صبح به متقاضیان خدمات ارایه می دهد.

شرق تاکید کرد: متقاضیان توجه داشته باشند بدون دریافت ثبت نام اینترنتی و دریافت نوبت آنلاین هیچ گونه خدماتی از سوی مرکز تعویض پلاک صورت نمی گیرد و از مراجعه های بدون نوبت در این مرکز خودداری شود.

وی گفت: با راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی، مراجعه های مردم به مراکز مدیریت شده و آن ها می‌توانند از روزهای قبل ساعت ورود خودرو را به مرکز تعیین کرده و بدون ایستادن در صف، در زمان تعیین شده وارد مرکز تعویض پلاک شوند ونسبت به اخد خدمات اقدام کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز دربخش دیگری از سخنان افزود: وکالتنامه های خرید و فروش وسایل نقلیه که تاریخ آن ها از یکم الی ۱۵ آذر ماه جاری بوده قابل تمدید است.

شرق اظهار داشت: چنانچه وکالتنامه وسیله نقلیه قبل از اول آذرماه یا بعد از پایان تعطیلی ستاد کرونا باشد تمدید نخواهد شد و مدت اعتبار آن تابع تاریخ مندرج درمتن وکالتنامه آن ها است .

وی گفت: ساعات کارمرکز تعویض پلاک قزلحصار هفت صبح الی ۱۴ است که لازم است مراجعه کنندگان رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند.

شرق بیان داشت: استفاده از ماسک در این مرکز الزامی است و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار