کد خبر: 1028812
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

رپورتاژ آگهی/ مهم ترین کاربرد این بقچه ها برای نگهداری و جمع آوری وسایل در هنگام حمل اثاثیه منزل است و می توان از آن برای نگهداری وسایلی همچون پتو، تشک، لباس عروس، حوله، وسایل و لباس های داخل کمد و . . . استفاده نمود . بقچه زیپ دار سبب مرتب سازی و نظم بخشی به کمد ها و کشو ها می شود . از این نوع بقچه ها برای جمع آوری و نگهداری لباس های فصلی که در سایر فصول سال کاربردی ندارند، می توان استفاده نمود و در کوتاه ترین زمان ممکن به لباس های اضافی دسترسی راحت تری داشت . به شما پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بقچه زیپدار به آدرس https://easypackco.ir/product-category/%D8%A8%D9%82%DA%86%D9%87-%D8%B2%DB%8C%D9%BE%D8%AF%D8%A7%D8%B1/

مراجعه کنید.

علاوه بر نظم بخشی، به علت وجود دستگیره هایی در اطراف بقچه ها، می توان از این وسیله ی کاربردی برای حمل اثاثیه منزل استفاده نمود و علاوه بر لباس، سایر وسایل کوچک و بزرگ را در این بقچه قرار داد و به کمک پلاستیک حباب دار به خوبی بسته بندی نمود تا در حین جا به جایی، هیچ آسیبی به وسایل وارد نشود .

از بقچه زیپ دار در چه مواردی میتوان استفاده کرد؟

ضرورت بسته بندی اثاثیه منزل

وسایل نو و تازه خریداری شده به نحوی مطلوب بسته بندی شده اند . نحوه ی بسته بندی این وسایل به گونه ای است که هیچ آسیبی به آن ها وارد نمی شود و می توان آن ها را تا مسافت های زیاد به راحتی جا به جا نمود ولی در مورد وسایل منزل که یک بار از بسته بندی خارج شده و مورد استفاده قرار گرفتند، شرایط فرق می کند و کار کمی دشوار تر می شود . از طرفی فرایند بسته بندی کلیه ی وسایل و اسباب موجود در منزل، فرایندی زمان بر و گاهی طاقت فرساست و اگر تجربه و تخصص کافی در این زمینه نداشته باشید، می تواند برای شما دردسر آفرین نیز باشد . بهترین راه، استفاده از خدمات یک شرکت مناسب می باشد. ما به شما بسته بندی اثاثیه ایزی پک را پیشنهاد می دهیم.

کاربرد بقچه زیپ دار در حمل اثاثیه منزل

بقچه زیپ دار نوعی جامه دان می باشد که برای جابجایی وسایل منزل مخصوصا لباس به کار می رود و مانند یک محافظ برای لباس ها و سایر وسایل پارچه ای در حمل وسایل منزل کاربرد دارد . حتی می توان از این وسیله کاربردی به جز حمل اثاثیه به طور معمولی به عنوان کمد لباس نیز استفاده نمود تا لباس ها را به صورت مرتب و بدون چروک درون آن نگهداری کنیم .

از بقچه زیپ دار در چه مواردی میتوان استفاده کرد؟

مزایای استفاده از نایلون های حباب دار

این نایلون ها بسته به نوع شان دارای کاربرد های متفاوتی هستند . که در ادامه اصلی ترین کاربرد های آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم .

این نوع نایلون ها یکی از بهترین عایق هایی هستند که می توانند برای حرارت و صوت مورد استفاده قرار بگیرند

کارآیی اساسی آن ها در ضربه گیر بودن­ شان برای جابجا کردن وسایل منزل یا تولیدات صنایع مختلف است .

کالا هایی که توسط این نایلون ها بسته بندی می شوند به راحتی امکان جابجایی آن ها فراهم می شود .

بسته بندی توسط پلاستیک های حباب دار مانع از کثیف شدن محصولات و یا ایجاد خراش و خرابی در آن ها می شوند .

استفاده از پلاستیک حباب دار در اسباب کشی

طی کردن فرآیند اسباب کشی پروسه ای زمان بر و طاقت فرسا است که اگر به صورت اصولی و درست انجام نشود ممکن است خرابی هایی را به همراه داشته باشد و خسارت های زیادی را در پی داشته باشد . برای یک اسباب کشی اصولی ملزوماتی به کار می رود که یکی از آن ها نایلون ضربه گیر حبابدار است . معمولا پلاستیک هایی که حباب های ریز دارند برای بسته بندی وسایل کوچک تر و پلاستیک هایی با حباب های درشت برای بسته بندی وسایل بزرگ مثل یخچال، فریزر، گاز، مبلمان و سرویس چوب و غیره استفاده می شوند . در نتیجه شخص باید توجه داشته باشد که چه نوع کالایی را قصد دارد تا جابجا کند تا بتواند نایلون حباب دار به همان اندازه و به نسبت بزرگ تر و یا کوچک تر بودن کالایی که قرار است حمل شود پلاستیک دارای حباب های بزرگ تر و یا کوچک تر را انتخاب کند .

حفاظت از لباس ها در مقابل  عوامل محیطی

گروهی از افراد از این نوع بقچه ها برای حمل اثاثیه منزل استفاده می کنند و گروهی دیگر برای نظم دهی و مرتب سازی کمد ها و جمع آوری لباس ها. آنچه اهمیت دارد این است که یک ابزار ساده، می تواند تا این اندازه کار راه انداز و کاربردی باشد. گاهی در محیط خانه رطوبت، آلودگی، دود، حشرات موذی  و ... وجود دارد. اگر لباس ها در این بقچه ها بسته بندی شده باشند، هیچ اتفاقی برای آن ها نمی افتد و از این بابت نیز این وسیله ی ساده حفاظت خوبی در برابر عوامل بیرونی خواهد داشت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار