کد خبر: 1026337
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
شهردار منطقه چهار مشهد خبر داد؛
این کانال واقع در حدفاصل تقاطع غیر همسطح فجر و طبرسی شمالی ۴۳ به طول ۲.۷ کیلومتر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در حال احداث است که براساس زمانبندی انجام شده تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

شهردار منطقه چهار مشهد از تحقق 70 درصدی پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی احداث کانال جمع آوری آب های سطحی بولوار طبرسی شمالی در این منطقه خبر داد.

غلامرضا غلامی ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور حذف کامل آب افتادگی معابر ناشی از بارندگی در این منطقه 21 کانال سرپوشیده به متراژ 21.500 مترطول و 60 هزار مترطول کانال روباز جانمایی گردیده است و احداث کانال های جدید نیز در دستور کار قرار دارد.

غلامی ادامه داد: در سال جاری نیز احداث کانال جمع آوری آب های سطحی بولوار طبرسی شمالی با اقدامی جهادی و پیشرفت فیزیکی مطلوب 70 درصدی در حال اجراست.

وی در خصوص این پروژه اذعان داشت: این کانال واقع در حدفاصل تقاطع غیر همسطح فجر و طبرسی شمالی 43 به طول 2.7 کیلومتر با اعتبار 50 میلیارد ریال در حال احداث است که براساس زمانبندی انجام شده تا پایان سال به اتمام می رسد.

شهردار منطقه چهار مشهد خاطرنشان کرد: بهبود در هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی و رفع کامل آب افتادگی معابر در هنگام بارندگی از دلایل اصلی احداث کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی در منطقه است.

وی در پایان بیان داشت: همچنین لایروبی جداول و کانال های جمع آوری آب های سطحی منطقه چهار در فواصل زمانی منظم از دیگر اقداماتی است که برای جلوگیری از آب افتادگی معابر انجام می گردد.

شایان ذکر است با پیش بینی و اندیشیدن تمهیدات لازم، معضلی مبنی بر آب افتادگی معابر سطح منطقه وجود نداشته و نیروهای اداره خدمات شهری شهرداری این منطقه با فراگیری آموزش های مقابله با بحران از آمادگی لازم در این خصوص برخوردار هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار