کد خبر: 1023539
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هم‌اکنون ۲۹ هزار مددجوی بالای ۶۰ سال کمک‌ معیشت‌بگیر از خدمات حمایتی کمیته امداد استان اردبیل بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسین دشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌اکنون ۲۹ هزار مددجوی بالای ۶۰ سال کمک ‌معیشت‌بگیر از خدمات حمایتی کمیته امداد استان اردبیل بهره‌مند هستند که درصدد هستیم بخش مهمی از نیازهای اساسی آنها را با ارائه خدمات حمایتی، درمانی و فرهنگی برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۵۵ درصد از مددجویان تحت حمایت را افراد بالای ۶۰ سال تشکیل می‌دهند، افزود: مددکاران و امدادگران این نهاد موظف هستند با سعه صدر با سالمندان تحت حمایت دیدار و دلجویی کرده و رفع مسائل و مشکلات اساسی آنها را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه سالمندان نسبت به سایر خانوار‌ تحت حمایت نیاز به رسیدگی بیشتری دارند، گفت: بیمه پایه، خدمات بیمه تکمیلی درمان، طرح غربال‌گری بیماری، تجهیزات پزشکی و پرداخت هزینه درمان از جمله اقدامات کمیته امداد استان اردبیل برای رفع مشکلات درمانی و دارویی سالمندان تحت حمایت است.

دشتی با اعلام اینکه حفظ حرمت و عزت نفس سالمندان تحت حمایت همواره در تمامی ابعاد خدمت‌رسانی مدنظر قرار دارد، ابراز داشت: تکریم سالمندان به زمان و مکان خاصی مربوط نمی‌شود و همگی وظیفه داریم به نحو احسن آنها را مورد دلجویی قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در ادامه سخنان خود به اقدام تحسین ‌برانگیز مرکزنیکوکاری مهرپرور اردبیل در تامین وسایل مورد نیاز سالمندان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: وسایل مناسبی برای ۱۷۶ نفر از سالمندان تحت حمایت که نیاز مبرم به این تجهیزات داشتند، تهیه شده و در اختیارشان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تامین این وسایل بیش از ۷۵ میلیون تومان هزینه در بر داشته است، اعلام کرد: دستگاه فشارسنج، کپسول اکسیژن، تخت طبی، دستشویی فرنگی، ویلچر، دستگاه قندسنج، واکر، تشک مواج و پوشینه برای سالمندان تهیه شد تا بخشی از نیازهای‌شان برطرف شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه در هفته سالمند ۶۵۰ نفر از افراد بالای ۶۰ سال تحت حمایت مورد تفقد و دلجویی قرار گرفتند، تصریح کرد: رسیدگی به نیازهای ضروری سالمندان نیز یاری هر چه بیشتر خیران را می‌طلبد تا بتوانیم خدمات کیفی‌تری را به آنها ارائه کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر