کد خبر: 1019562
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل:
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل گفت: در مرحله دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و در سفر معاون جهاد دانشگاهی به استان اردبیل، سهمیه اشتغال ۲ هزار نفری به استان اردبیل تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فریبا محمدلو در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این طرح در استان اردبیل هم به مانند سراسر کشور با همکاری جهاد دانشگاهی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرا می شود تا باری از دوش بیکاران بردارد.

وی با بیان اینکه این طرح با نام طرح الگوی نوین اشتغال زنان سرپرست خانواده و طی موافقتنامه معاونت زنان و جهاد دانشگاهی در سال 98 اجرا می شود، تصریح کرد: سهم استان اردبیل در این طرح 102 نفر تعیین شد که نظارت و معرفی زنان توسط دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل انجام گرفت.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل اضافه کرد: طی این طرح بانوان واجد شرایط بر اساس رشته هایی که علاقه مند بودند وشرایط اعلام شده در موافقتنامه، بعد از انتخاب دوره های مهارتی مقدماتی و تکمیلی را زیر نظر مربیان مجرب گذرانده و سپس به شبکه های فروش و پیشرفت های اقتصادی لینک می شوند تا بازار فروش محصولات خود را داشته باشند.

محمدلو با بیان اینکه شناسایی زنان سرپرست خانوار که تحت پوشش نهادهای حمایتی نبوده و همچنین شناسایی بانوان مجرد بالای 45 سال که مستمری دریافت نمی‌کنند، از اهداف این طرح است، تشریح کرد: به دنبال این هستیم که شرایط لازم جهت اشتغال زنان سرپرست خانواده در قالب مشاغل خانگی را فراهم کنیم.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل اظهار کرد: زنان از این طریق می توانند برای خود و اعضای خانواده اشان اشتغالزایی ایجاد کنند تا بتوانند معیشت خود را در منازلشان تامین کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر