کد خبر: 1017646
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
دو متهم که چند روز قبل با توزیع آش و آبمیوه نذری بین عزاداران محرم باعث مسمومیت تعداد زیادی از اهالی آبش احمد از توابع شهرستان کلیبر شده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: حسین وطن خواه، رئیس دادگاه عمومی بخش آبش احمد از توابع شهرستان کلیبر تبریز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: این افراد در روز‌های نخست ماه محرم اقدام به پخش آش نذری و آبمیوه در بین اهالی کرده بودند که منجر به مسمومیت بسیاری از اهالی آبش احمد شده بود.

با شروع تحقیقات در این پرونده مشخص شد ۲ نفر که در آن منطقه ناشناس بوده‌اند با خودروی سواری به شهر آبش احمد رفته و اقدام به پخش آش و آبمیوه مسموم کرده بودند که بلافاصله با هماهنگی دادگستری بخش و نیروی انتظامی متهمان تحت تعقیب قرار گرفتند و دستگیر شدند.

وطن خواه اظهار داشت: در این ماجرا تعداد زیادی از اهالی آبش احمد از جمله زنان و کودکان دچار مسمومیت شده و ۱۱ نفر از آن‌ها در بیمارستان شهرستان اهر بستری شده بودند.

به گفته وی، متهمان پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفتند تا انگیزه آن‌ها از چنین اقدامی روشن شود. متهمان پس از تکمیل تحقیقات با صدور قرار کیفری متناسب، به زندان اهر تحویل داده شدند.

منبع: روزنامه ایران
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار