کد خبر: 1016070
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، از افتتاح نگارخانه تخصصی هنرهای تجسمی "هیو" در هنرستان هنرهای پسران کرج خبر داد.

ناصر مقدم ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای افزایش و تقویت زیرساختهای هنری استان البرز و کلانشهر کرج، و با همت همکاران معاونت هنری و مدیر و پرسنل هنرستان هنرهای زیبا، دومین نگارخانه این هنرستان آماده و افتتاح شد.

وی ضمن بیان اهمیت هنر و ترویج آن گفت: هنر و هنرمندان از گروههای اصلی و مرجع جامعه هستند که با حمایت و تبلیغ فعالیت های ارزشمند ایشان، بستر تعالی و سلامت جامعه فراهم می آید و اصولا جامعه ای که در آن هنرمندان و هنر دوستان، فعالیت و میدان داری کنند، جامعه ای عاری از ناهنجاری و سرشار از طراوت، پویائی و تعالی خواهد بود و بالطبع به هر میزان جامعه از هنر و مراکز فرهنگی و هنری محروم باشد، شاهد افزایش ناهنجاری و کاستی های فراوان می شویم.

این مقام مسئول با بیان لزوم تقویت زیرساختهای فرهنگی و هنری گفت: استان البرز میزبان حضور و فعالیت هنرمندان بزرگ و چیره دستی است که لزوم تامین مکان عرضه و نمایش تولیدات و آثار این عزیزان را دوچندان می کند و احداث و افزایش نگارخانه های متعدد توسط بخش دولتی و جلب مشارکت بخش خصوصی، زمینه دسترسی و فعالیت بیشتر و راحت تر هنرمندان و عموم مردم را فراهم می کند و در پی خود موجبات ترویج و رونق هرچه بیشتر هنر و هنردوستی در سطح جامعه می گردد لذا باید افتتاح نگارخانه ها و گالری های هنری، بیش از پیش در متن برنامه های کوتاه مدت و میان مدت متولیان هنر البرز قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن قدردانی و تشکر از جدیت و تلاش دست اندرکاران احداث این نگارخانه افزود: افتتاح نگارخانه "هیو"حاصل تلاش و مدیریت خوب و کارآمد همکاران و مسئولین معاونت هنری اداره کل و مدیر و پرسنل هنرستان هنرهای زیبای پسران است که با بهره گیری حداکثری از امکانات و اعتبارات موجود، توانستند ظرف مدت کوتاهی، فضای تخصصی و استاندارد برای عرضه و نمایش محصولات هنری را فراهم نمایند که امیدوارم این روند و این اقدام، ادامه داشته و الگوئی برای سایر حوزه های فرهنگی و هنری استان باشد.

در پایان این افتتاح، با اهدای لوح تقدیر و هدیه، از تلاش و پیگیری ای آقای سجاد فروغی، مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج، تقدیر و تشکر شد.

گفتنی است نگارخانه "هیو" در ضلع شمال شرقی هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج واقع در کرج -عظیمیه -میدان اسبی، بلوار اقاقیا، آماده ارائه خدمات به هنرمندان عزیز کرج و البرز می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار