کد خبر: 1016069
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج خبرداد
رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، یکی از ضرورت های ترافیکی در محدوده مورد نظر را ایجاد دسترسی از بزرگراه شمالی به شهرک بهارستان و پس از آن به جاده بهشت سکینه (س) عنوان کرد.

در جلسه شورای ترافیک استان البرز که به ریاست دبیر شورای حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز و با حضور دیگر اعضاء شورای حمل و نقل و ترافیک استان البرز برگزار شد، مدیر عامل شهرک صنعتی بهارستان، رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، نماینده شهرداری کمالشهر و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهری حضور داشتند تا ضمن بازدید از مسیرهای ورودی خروجی و دسترسی های شهرک بهارستان وآرامستان بهشت سکینه(س)، مشکلات ترافیکی محدوده های مورد نظر را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری کرج، با بیان اینکه یکی از ضرورت های ترافیکی این محدوده، ایجاد دسترسی از بزرگراه شمالی به شهرک بهارستان و پس از آن به جاده بهشت سکینه (س) است، گفت: مشکلات تردد در سه مجموعه شهرک بهارستان، آرامستان بهشت سکینه(س) و پارک علم و فناوری تقریبا مشترک است.

حمیدرضا عسگری تصریح کرد: برای حل این مشکلات باید تدبیری با رویکرد مشترک اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: احداث یک ایستگاه مترو در این محدوده لازم به نظر می رسد که امیدواریم با همکاری شهرداری های کمالشهر و کرج و حمایت استانداری البرز، این امر محقق شود.

بر این اساس، اصلاح ورودی و خروجی شهرک بهارستان و آرامستان بهشت سکینه(س)، انجام پیگیری های لازم برای احداث ایستگاه متروی بهشت سکینه(س) و نیز بهسازی جاده دسترسی شهرک بهارستان با همکاری شهرداری کرج از مصوبات این نشست کمیته شورای هماهنگی ترافیک بود.

در این جلسه، دبیر شورای حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز از اقدامات سازمان در جمع آوری آب های سطحی اراضی بالادست تقدیر کرد.

در حاشیه نشست نیز بازدیدی از زیر گذر مترو واقع در ضلع جنوبی و خروجی سازمان انجام و پیشنهاد تعریض این زیر گذر از طرف رئیس سازمان مطرح گردید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار