پاسخگویی به مردم از طریق سامانه سامد
کد خبر: 1015857
لینک کوتاه: https://www.Javann.ir/004GGn
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی؛
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با حضور در استانداری از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی مردم بود.

ابوالفضل مکرمی‌فر ضمن حضور در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی به مدت یک ساعت از طریق سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی درخواستهای مردم و فعالان گردشگری و هنرمندان صنایع دستی بود.
وی ضرورت ارتباط مستقیم و پاسخگویی مدیران به مردم تاکید کرد و گفت: سامانه سامد نقش مهمی در ارتباط بی‌واسطه دولت با مردم دارد.
مهمترین درخواستهای مطرح شده توسط مخاطبان مربوط به اقامتگاه‎های سنتی و بوم‌گردی، امهال مالیات تاسیسات گردشگری، تمدید پروانه‌های هتل‎ها به مدت سه سال و ایجاد کارگاه‌های صنایع‌دستی بود که ضمن پاسخ و ارائه توضیحات کامل، مقرر شد برخی موارد حضوری برای نتیجه به اداره کل مراجعه کنند و برخی موارد مطرح شده برای پیگیری به معاونان ارجاع شد.
هم چنین محمدصادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، احمد قربانی مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی، یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در سامانه سامد حضور داشته و پاسخگو بودند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
0
سایت سامد ریاست جمهوری قلابی و ساختگی است امکان ارسال شکایت ندارد پیام خطا می دهد مردم را سر کار گذاشتند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
عناوین پیشنهادی
آخرین اخبار