کد خبر: 1015135
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
رییس شورای شهر کرج تاکید کرد
رییس شورای شهر گفت : مشکلات فرهنگی و اجتماعی شهر و همچنین شناسایی و شکوفایی پتانسیل های مغفول مانده باید با تعاملات چندجانبه دستگاه های متولی عملیاتی شود و اراده همکاریها صرفا در انعقاد تفاهم نامه خلاصه نشود.

اکبر سلیم نژاد در مراسم انعقاد تفاهم نامه سه جانبه توسعه همکاری های فرهنگی و اجتماعی که به امضای مسئولان مدیریت شهری کرج، پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز رسید، اظهار داشت: شورای شهر در تمام زمینه های مرتبط با زیست شهری دارای مسئولیت است و باید نگاه ها به مسئولیت های اجتماعی شهرداریها تغییر یابد.

وی افزود: در زمینه شناسایی و شناساندن مفاخر شهر همین طور کنکاش و بررسی مشکلات فرهنگی و اجتماعی و رفع آنها از طریق پژوهش و تحقیق باید کارهای زیادی صورت پذیرد و امیدوارم تفاهم نامه امروز هر چه سریع تر به اقدامات اجرایی منتهی گردد؛ پردیس کشاورزی از قطب های علمی کشور و اداره کل میراث فرهنگی محور توسعه گردشگری است.

این مسئول تصریح کرد: هنرمندان بزرگ و آثار تاریخی و گردشگری بکر و پنهانی در کرج وجود دارد که شناسایی آنها می تواند محور توسعه پایدار قرار گیرد و به درآمدهای پایدار منتهی گردد لذا باید در این حوزه سرمایه گذاری شود و کارهای زیربنایی و علمی صورت پذیرد، در ادامه می توانند نهادهای دیگری به این تفاهم نامه بپیوندند و عمق همکاری ها افزایش یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار