کد خبر: 1014817
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
سرپرست شهرداری فردیس خبر داد
سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ ورزش، گفت: تجهیز سوله های بحران فردیس به لوازم ورزشی در دستور کار مدیریت شهری است.

کیهان نریمانی در آیین افتتاح سالن ورزشی مصلی شهرستان فردیس ، با اشاره به اینکه توسعه فرهنگ ورزش و قهرمان پروری به طور ویژه در دستور کار مدیریت شهری فردیس، اظهار کرد: تبدیل سوله های بحران به سوله های چند منظوره در راستای تحقق این هدف در دستور کار مدیریت شهری فردیس است.

وی در ادامه با بیان اینکه سوله ورزشی مصلی شهرستان فردیس در سال های گذشته به تملک شهرداری درآمده بود، اضافه کرد: با پیگیری های کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر فردیس نسبت به تجهیز این سالن به لوازم ورزشی اقدام شد.

سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به اینکه سالن ورزشی مصلی شهرستان فردیس ظرفیت برگزاری مسابقات استانی را دارد، تاکید کرد: با ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش می توانیم شاهد کاهش معضلات اجتماعی باشیم.

نریمانی هزینه تجهیز سوله بحران مصلی شهرستان فردیس به لوازم ورزشی را ۱۷۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: مدیریت شهری فردیس به مقوله ورزش توجه ویژه ای دارد چراکه این مهم با افزایش نشاط اجتماعی رابطه مستقیمی دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار