کد خبر: 1013925
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
سرپرست شهرداری فردیس تاکید کرد
سرپرست شهرداری فردیس از تشدید برخورد و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در فردیس خبر داد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف ساختمانی، مراتب را به سامانه 137 اطلاع دهند.

کیهان نریمانی با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز به صورت ویژه در دستور کار بازرسان و کارشناسان حوزه بازرسی شهرداری فردیس است، اظهار کرد: در برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز با هیچکس عقد اخوت نبسته ایم و برای شهر منضبط و قانونمند تلاش مضاعف خواهیم داشت.

وی در ادامه از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف ساختمانی مراتب را با سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس درمیان گذارند.

 وی اضافه کرد: شهروندان بازوان کمکی و چشمان بیدار مدیریت شهری فردیس در جلوگیری از سودجویی برخی افراد هستند.

نریمانی با بیان اینکه برخی افراد سودجو در ایام تعطیل به دنبال ساخت و ساز غیر مجاز هستند، تاکید کرد: با توجه به این مهم حوزه بازرسی شهرداری فردیس نسبت به تقویت حوزه گشت ویژه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز اقدام کرده است.

به گفته وی، با حمایت فرماندار و دادستان شهرستان فردیس با متخلفان ساخت و ساز های غیر مجاز برخورد جدی می شود.

سرپرست شهرداری فردیس از شهروندان خواست تا با توجه به حساسیت موضوع ساخت و ساز غیر مجاز، تخلفات ساختمانی همچون تبدیل غیر مجاز به تجاری، احداث طبقات مازاد و غیر قانونی، دیوار کشی غیر مجاز و غیره را به مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری اعلام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار