کد خبر: 1013923
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
در نشست هم اندیشی اجرای تفاهم نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران با استانداری البرز صورت گرفت
نشست هم اندیشی اجرای تفاهم نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با استانداری البرز مبنی بر ساخت ۳ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی با حضور سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، حق لطفی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، عالیانی معاون تعاون بنیاد البرز و دیگر مسئولین برگزار و در پایان مقرر گردید تعداد ۴۰۰ واحد مسکونی با همکاری شرکت عمران شهر جدید در یکی از بهتری مناطق شهر ساخته و در آینده تحویل ایثارگران گردد.

سلیمان رستمیان در این جلسه با ذکر یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک دهه ولایت بر لزوم حمایت همه جانبه از ایثارگران تاکید کرد و گفت: اتفاقات بسیار خوبی در سال آتی برای تامین مسکن ایثارگران صورت گرفته و خواهد گرفت .

وی افزود: مسکن یکی از مهمترین چالش های امروز ایثارگران است که باید بتوانیم در جهت رفع آن تلاش کنیم، خانواده های شهدا و ایثارگران به عنوان ستون صیانت و دفاع از کشور هستند که باید از آنها حمایت شود .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تاکید کرد: امروز باید بهترین خدمت را در اوج تکریم و احترام به ایثارگران ارائه کنیم ، باید کاری کنیم که خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در بهترین جایگاه عزت و احترام قرار گیرند و دغدغه ای بابت مسکن و معیشت نداشته باشند.

شایان ذکر است با توجه به رشد روزافزون جمعیت ایثارگری در شهر جدید هشتگرد مقرر گردید 2 هزار متر زمین در این شهر جهت ایجاد مجموعه فرهنگی و اداری برای ایثارگران در اختیار بنیاد قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار