کد خبر: 1013602
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
روزنامه صهیونیستی معاریو اذعان کرد
یک روزنامه صهیونیستی نوشت که دبیرکل حزب الله لبنان در جنگ اعصاب علیه رژیم صهیونیستی پیروز شد.
 
سرویس بین الملل جوان آنلاین: روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی با اشاره به اتفاقات اخیر در جبهه شمالی نوشت: سید حسن نصرالله (دبیرکل حزب الله لبنان) در جنگ اعصاب علیه اسرائیل پیروز شد.

در این گزارش آمده است، رژیم صهیونیستی تمام هفته گذشته و طی روزهای کنونی همچنان برای رویارویی با حمله احتمالی حزب الله لبنان در شمال اراضی اشغالی در حالت آماده باش به سر می‌برد.

بر اساس این گزارش، حزب الله لبنان با وجود مسائلی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند همچنان رژیم‌صهیونیستی را تهدید کرده به طوری که این، تل آویو است که آرزو می‌کند حزب الله به سمت صهیونیست‌ها شلیک نکند.

روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت: نصرالله ما را زیر نظر دارد. زمانی که یکی از نیروهای این حزب در سوریه هدف قرار گرفت اسرائیل پیام‌های عذرخواهی به سمت حزب الله فرستاد و اعلام کرد که قصد نداشت این نیرو را هدف قرار دهد.

در این گزارش آمده است، نصرالله برخلاف همیشه سکوت کرده و بدون آنکه نیروهای خود را در معرض خطر قرار دهد توانست معادله بازدارنده را در برابر اسرائیل حفظ کند و این پیام را بدهد که هدف قرار دادن هر کدام از نیروهای حزب الله در لبنان و سوریه بدون پاسخ نخواهد ماند.

پیش از این نیز، منابع فعال در یک نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که با وجود آنکه ارتش این رژیم مانع به وجود آمدن درگیری در مرزهای فلسطین اشغالی و لبنان شد اما سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان یک دستاورد بزرگ محقق کرد و آن همان اعمال فشار بر صهیونیست‌ها است.

آنها بیان کردند که سید حسن نصرالله با اعصاب صهیونیست‌ها به دور از هرگونه جنجال رسانه‌ای بازی کرده است.

این منابع اعلام کردند: سید حسن نصرالله اقدامات بیشتری در این خصوص انجام خواهد داد.

باقی نگه داشتن تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست در جبهه شمالی و همچنین بالا بردن میزان آمادگی آنها در تمام مدت یکی از چالش‌های مهم ارتش رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار