کد خبر: 1013560
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
رسانه های صهیونیستی از تداوم تجمع معترضان مقابل اقامتگاه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی خبر دادند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: رسانه های صهیونیستی شامگاه شنبه از تداوم تجمع معترضان مقابل اقامتگاه  نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس خبر دادند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» هزاران معترض به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل در قدس اشغالی تجمع کردند. قرار است تجمع کنندگان تا ساعاتی دیگر تظاهراتی را علیه او در مرکز این شهر برگزار کنند.یکی از حاضران در این تجمع در گفت وگو با شبکه 12 اسرائیل گفت، میخواهیم اعتراضها را ادامه دهیم.

بیش از دو هفته است که ساکنان اراضی اشغالی مخالف سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دست به برپایی تظاهرات علیه وی کرده و دامنه این تظاهرات به اطراف منزل او در خیابان «بالفور» کشیده شده است. معترضان با انتقاد از عملکرد ضعیف کابینه نتانیاهو در کنترل کرونا و پرونده‌های فساد مالی او و همسرش، خواستار استعفای هرچه سریعتر او شده‌اند.

افزایش روزافزون معترضان و مخالفان نتانیاهو در سایه تحولات مرزهای شمالی، باعث شده است که برخی از تحلیلگران صهیونیست، اختلاف و دودستگی در جامعه صهیونیست و احزاب سیاسی فلسطین اشغالی را به، دودستگی بنی اسرائیل در تاریخ قبل از فروپاشی دولت آن‌ها در فلسطین تاریخی تشبیه کرده و در باره آن هشدار دهند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار