کد خبر: 1013072
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
آوی دیختر رئیس اسبق «شاباک» رژیم صهیونیستی به توان تسلیحاتی مقاومت فلسطین اذعان کرد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: آوی دیختر عضو کنست رژیم صهیونیستی و رئیس اسبق شاباک، به توان تسلیحاتی مقاومت فلسطین اذعان کرد.

وی اعلام کرد: حماس طی سالهای گذشته بر توان تسلیحاتی خود افزوده است و این در حالی است که جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم سلاح بسیار پیشرفته ای دریافت کرده است و خطری برای اسرائیل محسوب می شود.

دیختر گفت: نیروهای جهاد اسلامی فلسطین بدون پروا دست به عملیات علیه اهداف اسرائیلی می زنند و چالش بزرگی برای ما محسوب می شوند. نیروهای آن مشتاق شهادت هستند و با جسارت، دست به عملیات، به ویژه عملیات استشهادی می زنند.

این درحالی است که اخیراً، ژنرال لبیرون باتیتو فرمانده تیپ جنوبی در لشگر غزه در نشستی با نماینده شورای شهر اشکول اذعان کرده بود: جهاد اسلامی روز به روز قوی تر می شود. جهاد اسلامی بر توان نظامی خود می افزاید.

چندی قبل، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که جنبش جهاد اسلامی فلسطین از موشکی در جریان نبرد ۱۱ نوامبر استفاده کرده است که جدید بوده و هراس تل آویو درباره توان نظامی آنرا به دنبال داشته است.

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد: جنبش جهاد اسلامی فلسطین موشکی به اسرائیل شلیک کرده است که کلاهک جنگی به وزن ۳۰۰ کیلوگرم دارد. این موشک در منطقه ای در شهرک های اطراف غزه اصابت کرده است و حفره ای به قطر ۱۶ متر و عمق دو متر ایجاد کرده است. این موشک مقادیر به مراتب بیشتر از موشک هایی که گروههای فلسطینی در غزه استفاده می کنند، مواد منفجره داشته است که حجم آن اسرائیلی ها را غافلگیر کرده است. این موشکی است که در غزه ساخته شده است. توان جهاد اسلامی فلسطین در برخی موارد بر توان فناوری حماس برتری دارد. حزب الله لبنان موشک هایی با حجم بزرگ به سوی اسرائیل نشانه گرفته است که بسیار دقیق هستند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار