کد خبر: 1012854
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
نماینده مردم کرج، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بازدید کرد..

دکتر مهدی عسگری به همراه نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام از مجموعه های فرودگاهی، نواحی صنعتی و شرکت هایی از جمله مادیران( بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی کشور)، ماکو فارما ( بزرگ ترین تولید کننده کیسه خون غرب آسیا و مرکز تشخیص سرطان پت اسکن بازدید کرد.

عسگری همچنین ضمن بازدید از فاز چهار به عنوان بزرگ ترین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام، روند اجرای زیر ساخت ها و عملیات عمرانی این بخش را مثبت ارزیابی کرد.

وی در ادامه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در نشستی که با حضور مدیر عامل این منطقه برگزار شد به بررسی و ارزیابی مشکلات پیش روی این منطقه پرداخت.

عسگری ابراز امیدواری کرد با همت جمعی که در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام شکل گرفته این مجموعه بتواند نقش خود را بیش از هر زمان دیگری در توسعه استان و منطقه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری شده نشان دهد.

ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام نیز در این نشست ضمن معرفی مزیت ها و اقدام های صورت گرفته در منطقه به خصوص در سه سال گذشته، به بیان مشکلات و موانع پیش روی این مجموعه پرداخت و خواستار رسیدگی از طریق نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار