کد خبر: 1012853
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز خبرداد
مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد مخازن آب مناطق مختلف استان البرز به صفر رسیده است، گفت: تنها راه حل صرف جویی و مصرف بهینه توسط مردم است چرا که منبعی جدید برای جبران نداریم.

ذوالفقار مهدیزاده با اشاره به اینکه بیش از 75 درصد از منابع آبی مردم استان البرز توسط چاه‌ها تأمین می‌شود، گفت: تولید جدید آب در استان البرز وجود ندارد.

وی با بیان اینکه قطع برق نیز موجب می‌شود تا در برخی مواقع شرایط آب رسانی در استان البرز با مشکل مواجه شود، ادامه داد: اقداماتی در این خصوص انجام شده و مقرر شد با همکاری شرکت توزیع برق این مسئله مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز اظهار کرد: مخازن آب مناطق مختلف استان البرز از هفته گذشته که هوای استان گرم تر شده، رو به کاهش بوده است، در برخی مناطق این مخازن در زمان عصرگاهی به صفر می‌رسد.

مهدی زاده با اشاره به اینکه این مناطق با افت فشار و قطعی آب مواجه می‌شوند، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 60 درصد از مخازن آبی مناطق مختلف استان البرز به صفر رسیده است و یکی از علت‌ها نیز استفاده 24 ساعته از کولرهای آبی است.

وی با بیان اینکه هر کولر آبی معارل یک نفر آب مصرف می‌کند، اظهار کرد: منبع جدیدی برای جبران آب مصرفی نداریم از همین رو توصیه می‌شود شهروندان با صرفه جویی شرایط را پیش ببرند.

این مقام مسؤول با تأکید بر صرفه جویی تصریح کرد: ساعاتی که هوا خنک است از کولر استفاده نشود، همچنین شهروندان حین شست و شو و حمام مصرف بهینه را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه گرما ادامه خواهد داشت، بیان کرد: هیچ مدار خارج از شبکه ای در حوزه آبفا وجود دارد و با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمات به شهروندان هستیم اما مردم نیز باید صرفه جویی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار