کد خبر: 1005159
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
کاربران بررسی اعتبارنامه تاجگردون را #آزمونی_برای_مجلس خواندند
میزان رأیی که به اعتبار نامه تاجگردون داده می‌شود نشان‌دهنده این است که این مجلس چقدر اراده مبارزه با فساد، رانت‌خواری و ویژه‌خواری دارد!
جوان آنلاین: علیرضا زاکانی، منتخب مردم قم، روح‌الله نجابت، منتخب مردم شیراز و علی‌اکبر کریمی، منتخب مردم اراک، طی نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام موسوی لارگانی خواستار لغو و بررسی مجدد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران شدند. در نامه‌ای که این نمایندگان در شبکه‌های اجتماعی نیز به اشتراک گذاشته‌اند تاجگردون به «رانت‌خواری، کسب منافع اقتصادی، اعمال نفوذ شبکه‌ای از طرف مختلف در دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های تابعه و بخش عمومی» متهم شده است. این نمایندگان در پیوست نامه به فرازی از وصیتنامه امام خمینی (ره) اشاره کرده‌اند که می‌فرمایند: «از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این عصر و عصر‌های آینده می‌خواهم که اگر خدای نخواسته عناصر منحرفی با دسیسه و بازی سیاسی وکالت خود را به مردم تحمیل نمودند، مجلس اعتبارنامه آنان را رد کنند و نگذارند حتی یک عنصر خرابکار وابسته به مجلس راه یابد.» این اعتراض با استقبال گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. آن‌ها رد اعتبار نامه تاجگردون را #آزمونی_برای_مجلس دانستند و از سایر نمایندگان مجلس خواسته‌اند با امضای این نامه مانع ادامه رانت‌خوری‌‍‌ها و فساد در مجلس یازدهم شوند. بخشی از این واکنش‌ها را در ادامه می‌خوانید:

امیر‌حسین ثابتی:
اعتبارنامه تاجگردون در شعبه ۱۲ مجلس بررسی می‌شود. شعبه‌ای که دو نماینده شاخص در آن هستند؛ قالیباف، رئیس و نیکزاد، نایب رئیس مجلس. خوب است این دو نماینده شاخص، نظر خود را به صورت شفاف درباره رد یا تأیید اعتبارنامه تاجگردون بیان کنند. شفافیت مجلس باید از بزرگان آن شروع شود.

وحید شورابی:
میزان رأیی که به اعتبار نامه تاجگردون داده می‌شود نشان‌دهنده این است که این مجلس چقدر اراده مبارزه با فساد، رانت‌خواری و ویژه‌خواری دارد!

محسن اکبری:
خیلی امیدوارم که سایر نمایندگان مجلس هم به این درخواست لبیک بگویند و امثال تاجگردون را از مجلس به بیرون در عین احترام هدایت کنند، وگرنه آخر مجلس صدتا نماینده دوباره مورد‌دار می‌شوند. آن وقت اسلام ضربه فوق‌العاده شدیدی می‌خورد که چند صد سال طول می‌کشد تا دوباره رشد ظاهری کند.

م. کدخدایی:
بررسی اعتبارنامه تاجگردون یک سنگ محک برای مجلس یازدهم است و سنگ محک دیگر تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان است.

سید‌علی موسوی:
برای تحقق مبارزه با اشرافیت و فساد باید از مجلس شروع کرد تا بتوان علیه هر مفسده‌ای در کشور قیام کرد و امروز اولین گام توسط مجلس یازدهم برداشته شد.

حسام بابابیگ:
اقدام خوب سه نماینده مجلس یازدهم برای رانت‌خواری تاجگردون؛ برای شفافیت بهتر است تمام نمایندگان آرا را خود مبنی بر رد یا تأیید اعتبارنامه تاجگردون اعلام نمایند.

احسان عزتی:
یکی از راه‌هایی که می‌شود تشخیص داد مجلس یازدهم چقدر انقلابی است، تصویب کردن یا نکردن اعتبارنامه تاجگردون خواهد بود.

رضا رافضی:
از نمایندگان شریف مجلس انقلابی در خواست می‌شود اعتبار نامه تاجگردون را به علت فساد اقتصادی و رانت‌خواری رد نمایند و مجلس را از لوث وجود او پاک کنند.

جلال موقاری:
ما مردم تهران از از نمایندگان‌مان می‌خواهیم نامه ابطال اعتبارنامه آقای تاجگردون را که آقایان زاکانی، نجابت و کریمی امضا کرده‌اند، امضا کرده و پیگیری کنید. برای مبارزه با فساد، مجلس باید اول از خود شروع کند. منتظر اقدام شما هستیم.

جواد فتحی:
اگر همین یک مورد هم به سرانجام برسانید کار بزرگی است، نباید اجازه داد لابیگرانی، چون تاجگردون خود را بر مردم تحمیل کنند.

رضا شریفی:
نامه آقایان زاکانی، نجابت و کریمی در‌خصوص رد اعتبارنامه آقای تاجگردون که برای همه شناخته شده هستند، بسیار امیدوارکننده است، اما جای سؤال است که سایر نمایندگان چرا ساکتند؟ انتظار از مجلس انقلابی همراهی و حمایت حداکثری است. منتظر امضا‌های بیشتر هستیم!

رضا نیلی:
سه نفر از نمایندگان مجلس به اعتبارنامه تاجگردون اعتراض کرده‌اند و دلیل اعتراض خود را صراحتاً رانت‌خواری و شبکه‌سازی در دستگاه‌های دولتی بیان کرده‌ند! مجلس قوی با روحیه انقلابی‌گری از همین اول راه مفسدین را از خود دور می‌کند. ان‌شاءالله تا آخرش پای امضا نکردن این اعتبارنامه مقاومت کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
2
این آقای تاجکردون بنا به ادعای خودش از نوزادی ملاک بوده بعد هم عصای موسی داشته و هر چه کادو و جایزه میگرفته زایش میکرده و برجامو که برگردوند مواظب باشید تاجو برنگردونه !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
2
و الله خیلی خوب است فاسدان از گردونه حذف شوند یکی از ارزوهای من به یاد فقرا پا برهنه می باشد
ستاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
1
تبلیغات نامتعارف تاجگردون برای نمایندگی دون شخص یک فردمومن و معتقد ب اسلام و وطن دوست بود به نظر من سوای ایراد مدرک تحصیلی غیر قابل قبولشان ایشان لیاقت نمایندگی مردم شجاع و شهید پرور ایران را در مجلس شورای اسلامی ایران عزیز رابه هیچ وجه ندارند.انشاالله مجلس11 در اولین ازمون خود سربلند از آب درآیند و عذر او از مجلس انقلابی بخواهند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
2
تعارف نكنيد
از تهديد هم نترسيد اگر اهل رانت هست عذرش را بخواهيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
باید دید دمش به کی وصله
وگرنه کاریش نمی شه کرد طبق معمول
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
1
هنگامی که سپاه طالوت مقابل سپاه جالوت رسید،کسانی که از آن نهرآب خورده بودند،گفتندامروزمارا طاقت مقابله باجالوت وسپاهش نیست،اماکسانی که از آن نهرنیاشامیدندگفتند؛قدرت خداوندبیشتراست وگروه قلیل مومن به خواست خدابرگروه کثیر کافرغلبه خواهندکرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار