کد خبر: 1004098
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز گفت: 7هزار و ۸۶۰ بسته معیشتی، بهداشتی و غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان و در طول دوران شیوع کرونا توزیع شد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری جوان از سنندج اظهار کرد: هفت هزار و ۸۶۰ بسته معیشتی، بهداشتی و غذای گرم بین نیازمندان شهرستان سقز توزیع شده که شامل ۶۰۰ بسته معیشتی، یک‌هزار و ۲۶۰ پرس غذای گرم، بیش از ۲ هزار بسته بهداشتی و تهیه و توزیع ۴ هزار ماسک بوده است.

وی بیان کرد: امروز نیز ۱۱۵ بسته معیشتی با همکاری کانون فرهنگی تبلیغی فرزانگان و حسینه سقز تهیه و بین نیازمندانی که تحت پوشش ارگان‌های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیستند در راستای پویش افطاری به نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه افراد نیازمند واقعی را از طریق کانون‌های فرهنگی تبلیغی و ائمه جماعت شهرستان سقز شناسایی کردیم، افزود: در طول شیوع کرونا در این شهرستان در چند مرحله بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی، ۲ هزار بسته بهداشتی و ۴ هزار ماسک، بین نیازمندان سقزی توزیع شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز با بیان اینکه ارزش ریالی بسته‌های معیشتی بین ۲ تا ۳ میلیون ریال برآورد شده است، یادآور شد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن رب، حبوبات، ماکارونی، قند و شکر و دیگر اقلام غذایی است.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: یک‌هزار و ۲۶۰ پرس غذای گرم در قالب پویش تهیه افطاری در چند مرحله بین خانواده‌های نیازمند سقزی در ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع شده است که این کمک‌ها در آینده همچنان ادامه دارد.

وی به فعالیت کانون‌‌های فرهنگی تبلیغی، هیات‌های مذهبی و فعالین قرآنی در راستایی تهیه و توزیع کمک‌های انسان دوستانه در سقز اشاره کرد و گفت: این کانون‌ها در همان اوایل کرونا، محلات سقز را با استفاده از مواد ضدعفونی، گندزدایی کردند.

وی تولید و نمایش برنامه پرمحتوای شبکه آنتی ویروس در فضای مجازی سقز را یکی از فعالیت‌های مهم در راستای ایجاد هیجان و شور و نشاط خانواده‌هایی که در خانه ماندند برشمرد و گفت: این برنامه با همکاری اداره تبلیغات اسلامی سقز بیش از ۴۰ آیتم برنامه طنز را تولید و به نمایش درآورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در پایان همچنین به برگزاری چندین برنامه فرهنگی، هنری، قرآنی، مذهبی در طول ایام کرونا در شهرستان سقز اشاره کرد.

انتهای پیام/82/2330

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر