کد خبر: 1002568
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از اختصاص بخشی از محوطه آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج به منظور ساماندهی فضای شهری و ایستگاه خودروهای عمومی خبر داد.

رشید قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: در راستای ساماندهی فضای شهری و ایجاد پیاده راه در خیابان فردوسی، بخشی از محوطه آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج به ایستگاه خودروهای عمومی اختصاص داده شد.

وی افزود: این اقدام در راستای همکاری و اجرایی شدن مصوبات استانداری کردستان و شهرداری سنندج و بویژه رای رفاه حال عمومی مردم شریف سنندج انجام شده است.

وی با بیان اینکه این اقدام با موافقت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان انجام شده است، یادآور شد: در مقابل این اقدام و همکاری به عمل آمده توسط آموزش و پرورش، شهرداری سنندج و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان نیز مجوز اختصاص 800 متر مربع فضای تجاری در خیابان پاسداران را به آموزش و پرورش داده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان افزود: با احداث فضای تجاری اختصاص داده شده به آموزش و پرورش، زمینه درآمد پایدار و ثابت برای مدارس شهرستان سنندج فراهم می‌شود و بسیاری از مشکلات فعلی مدارس که با درآمد قابل توجهی که از اجاره فضاهای تجاری حاصل خواهد شد تامین می‌شود.

طرح پیاده راه‌سازی خیابان فردوسی سنندج و اختصاص بخشی از فضای آموزشی این شهر به ایستگاه تاکسی اخیرا در سنندج آغاز شده و در حال انجام است.

انتهای پیام/82/2330

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر