کد خبر: 1002563
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) گفت:
فرمانده سپاه ناحیه امام جعفر صادق(ع) گفت: ۲۵۰۰ بسته حمایتی و معیشتی در دومین مرحله رزمایش همدلی مؤمنانه در چهاردانگه توزیع می‌شود.
بهاره عشقی صابر

 دومین مرحله رزمایش همدلی مؤمنانه همزمان با سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) از سوی سپاه جدید التأسیس ناحیه امام جعفر صادق(ع) بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر به اجرا در آمد.

سرهنگ ابوذر مهدلو فرمانده سپاه ناحیه امام جعفر صادق(ع) در حاشیه این رزمایش اظهار کرد: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا برای یاری رساندن به نیازمندان و محرومان جامعه دومین مرحله رزمایش همدلی مؤمنانه با توزیع ۲۵۰۰ بسته حمایتی معیشتی و بهداشتی در بین اقشار محروم و نیازمند منطقه و خانواده‌هایی که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه سپاه ناحیه امام جعفر صادق(ع) بخش چهار دانگه طی ده روز اخیر تأسیس و فعالیت خود را آغاز کرده در نخستین اقدام و حرکت جهادی با کمک خیران و اقشار مختلف نیروهای بسیجی تعداد ۲هزار بسته حمایتی معیشتی و ۵۰۰ بسته بهداشتی تهیه شده که همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت(ع) با حضور جمعی از مسؤولان منطقه و خانواده‌های معظم شهدا با حفظ کرامت انسانی در بین خانواده‌های نیازمند منطقه که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام جعفر صادق( ع) با اشاره به انجام مرحله نخست رزمایش در این بخش، بیان کرد: در مرحله نخست رزمایش همدلی که پیش از شکل‌گیری سپاه ناحیه امام صادق(ع)در بخش چهاردانگه برگزار شد تعداد ۱۵۰۰بسته حمایتی از سوی خیران و مراکز خیریه مستقر در منطقه تهیه و در بین نیازمندان منطقه و افرادی که به نوعی پس از شیوع ویروس کرونا دچار آسیب و زیان شده بودند توزیع شد.

مهدلو با اشاره به اینکه رزمایش همدلی مؤمنانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: شب گذشته تعداد ۷ هزار پرس غذای گرم از سوی بسیجیان پایگاه‌های بسیج منطقه گلشهر در میان مردم منطقه توزیع شد و برای روزهای آتی نیز  تعداد دیگری غذای گرم در حال تدارک و تهیه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر