کد خبر: 1001668
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
مدیر خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان
مدیر سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون بالغ بر 50 میلیارد ریال از سوی خیرین سلامت به دانشگاه علوم پزشکی کمک شده است.

بهرام کندایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جوان در سنندج با اشاره به کمک‌های انسان‌دوستانه خیرین سلامت در بحران کرونا، اظهار کرد: حس نوع‌دوستی و اهتمام به کارهای خیر و عام‌المنفعه علاوه بر اینکه از ارکان اساسی شریعت مقدسمان بوده، از خصوصیات فرهنگی مردم میهن عزیزمان است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش ناگهانی بار تحمیل شده به سیستم درمان به علت همه‌گیری ناشی از کروناویروس، در هر نقطه از دنیا با ایجاد تلاطم در توازن بین زیرساخت‌ها، امکانات درمانی و حجم بالای نیاز به خدمت، موجب بروز نارسایی و به دنبال آن نارضایتی عمومی می‌شود در حالیکه در ایام شیوع ویروس کرونا در کشور و به ویژه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان همزمان با واکنش، مدیریت سریع و به‌هنگام مسئوولین دانشگاه، مراکز درمانی و در کنار آن حمایت و کمک خیرین استان به لطف الهی این عارضه، حادث نشد.

کندایی بیان کرد: در هیچکدام از مراکز ارائه خدمت استان کردستان در ایام کرونایی تاکنون، وقفه‌ای در انجام امور تشخیصی، درمانی و مراقبتی ایجاد نشد که بخشی از این همت جهادگرانه را مدیون خیرین سلامت استان هستیم.

وی ضمن قدردانی از خیرین سلامت استان، اظهار داشت: برای پاسداشت اقدامات خداپسندانه خیرین سلامت اعم از افراد، موسسات، انجمن‌ها و تشکل‌ها که به صورت فردی یا در قالب پویش‌ها و کمپین‌های مختلف در تامین اقلام ضروری و مورد نیاز بیمارستان‌ها، مردم شریف استان کردستان را مورد لطف و مرحمت قرار دادند، اوج قدردانی خاضعانه خود را نثارشان می‌نمایم.

مدیر سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: خیرین سلامت به استناد آمار ارسالی از تمامی مراکز ارائه خدمت در استان، تاکنون مبلغی بالغ بر 50 میلیارد ریال که عمدتا به صورت غیرنقدی و در قالب تهیه تجهیزات و ملزومات مصرفی بوده است به دانشگاه علوم پزشکی کردستان کمک نموده‌اند.

کندایی در پایان اقدام خیرین سلامت استان در راستای مبارزه با بیماری کرونا، کمک به کادر درمان و مردم کردستان را ستودنی دانست و افزود: امید است با حول و قوه الهی بعد از فائق آمدن بر بحران کرونا در آینده نیز شاهد تداوم شک‌گیری و توسعه امور خیریه در حوزه سلامت باشیم. 

انتهای پیام/82/2330

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر