کد خبر: 999918
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
همزمان با رزمایش کمک مؤمنانه؛
سازمان بسیج رسانه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، 200 بسته بهداشتی به اصحاب رسانه استان چهارمحال و بختیاری هدیه داد.

به گزارش  جوان به نقل از خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: در راستای تقدیر از زحمات اصحاب رسانه و تلاش جهادی آنها در انعکاس اخبار فعالیت های کادر بهداشت و درمان و رزمندگان عرصه سلامت، 200 بسته بهداشتی شامل؛ ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی تقدیم خبرنگاران و اصحاب رسانه استان چهارمحال و بختیاری شد.

سرهنگ پاسدار البرز لله گانی، افزود: خبرنگاران از اقشار فعال و اثرگذار در مدیریت و مهار بحران شیوع ویروس منحوس کرونا هستند که همواره در خط مقدم حضور داشته و به خوبی در این زمینه اطلاع رسانی کرده و ضمن آموزش همگانی برای رعایت نکات بهداشتی، اقدامات ستاد بسیج ملی مبارزه با کرونا را پوشش خبری و تصویری دادند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تجلیل از تلاش های خبرنگاران عزیز و پیشگیری از ابتلای آنان به کرونا،  200 بسته بهداشتی به ارزش 56میلیون ریال بامشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و همکاری خیلی خوب روابط عمومی این دانشگاه تهیه و تقدیم اصحاب رسانه استان چهارمحال و بختیاری شد.

 
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر