کد خبر: 999911
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
رزمایش مواسات و کمک مومنانه؛
فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از هدیه ی بیش از 4میلیارد و 500میلیون تومان توسط مردم چهارمحال و بختیاری در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه خبر داد.

به گزارش  جوان به نقل از روابط عمومی سپاه استان چهارمحال و بختیاری؛ رزمایش نمادین مواسات و کمک مؤمنانه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد با حضور مسئولین ارشد چهارمحال و بختیاری و همزمان در شهرستان های 10 گانه ی استان برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این مراسم با تقدیر از مشارکت آحاد مردم استان چهارمحال و بختیاری در همکاری با ستاد بسیج ملی مبارزه با کرونا و رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، از همراهی سپاه بسیج با کادر بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی در مراحل مختلف مبارزه با این بیماری اشاره کرد و گفت: موفقیت خوبی استان ما در بحث غربالگری سلامت داشت که 155 گروه جهادی بسیج در مراکز بهداشتی در بحث غربالگری به کادر بهداشت استان کمک کردند.

دبیر استانی قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری افزود: مرحله دوم مقابله ملی با کرونا، رزمایشِ کمک به آسیب دیدگان ناشی از شیوع این ویروس منحوس بود، که با سخنرانی مقام معظم رهبری در سالروز میلاد امام زمان(عج) با رمز مقدس یا صاحب الزمان در سراسر کشور آغاز شد.

سردار اکبری، گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا و ایجاد خاطره ای شیرین برای مردم در این سال، همدلی در بین مردم و مسئولین ایجاد شد و قرارگاه خدمت رسانی با ریاست نماینده ولی فقیه در استان، جانشینی استاندار چهارمحال و بختیاری و دبیری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام شکل گرفت.

وی افزود: در این رزماش سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با استفاده از ظرفیت های پایگاه ها، حوزه های مقاومت و بسیج مساجد پای کار آمد و شاهد سخاوتمندی مردم استان چهارمحال و بختیاری بودیم، که در سیل سال گذشته نیز بالغ بر 7میلیارد تومان به سیل زدگان خوزستان که سپاه قمربنی هاشم علیه السلام رده معین خوزستان بود کمک کردند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به درخشش مردم استان چهارمحال و بختیاری در موضوع کمک به زلزله زدگان سرپل ذهاب نیز اشاره کرد و گفت: اکنون نیز در رزمایش مواسات و کمک مومنانه طبق آماری که تا الان به سپاه داده شده، 32هزار بسته معیشتی و بهداشتی تاکنون در مجموعه های مختلف به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا کمک شده که ارزش ریالی آنها بیش از 4میلیارد و 500 میلیون تومان است.

سردار اکبری، تصریح کرد: اصل رزمایش که امروز بعنوان نمادین بخشی از کمک های مردمی به نمایش گذاشته شده، در تمام شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود و بسته های جمع آوری شده، همزمان با ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهلبیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و مرحله بعد در عید سعید فطر تقدیم نیازمندان می شود.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تأکید بر اینکه این قرارگاه و رزمایش ادامه دارد، از سخاوت اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف و کسبه و بازاریان که به علت تعطیلی بازار خودشان از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند، بخاطر مشارکت در این رزمایش تقدیر کرد.

سردار اکبری سخاوتمندی جمعی از مالکان واحدهای تجاری که اجاره املاک خود را بخشیده اند نیز قابل تحسین دانست و با نام بردن از حوزه های مقاومت مختلف، مساجد و هیئات و دستگاه های گوناگون که در جمع آوری کمک های مؤمنانه نقش داشتند، خواستار ادامه مشارکت مردم خیر استان چهارمحال و بختیاری در پشتیبانی از آسیب دیدگان ناشی از کرونا و اقشار نیازمند شد.

گفتنی است؛ نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در ادامه این مراسم به ایراد سخن پرداخت و از مشارکت مردم در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، از مردم خواست در ماه مبارک رمضان ضمن پرداختن به امور معنوی از کمک به مستمندان غافل نشوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر