کد خبر: 999897
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک خبر داد:
مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک از راه اندازی اولین تور مجازی شهرداری اراک به مقصد باغ لاله ها خبر داد.

مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک از راه اندازی اولین تور مجازی شهرداری اراک به مقصد باغ لاله ها خبر داد.

وهاب حمزه لو مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراکبا بیان اینکه تعاریف زیادی از گردشگری الکترونیکی ارائه شده است، گفت: این نوع گردشگری عبارتست از بکارگیری فناوری نوین برای ارائه سرویس های مورد نیاز گردشگران. با استفاده از فناوری اطلاعات و ارائه سرویس های مورد نیاز گردشگران با کیفیتی بالاتر و هزینه ای کمتر.

وی افزود: گردشگری مجازی به صورت خلاصه عبارت است از حضور مجازی و غیر فیزیکی گردشگر در مکان های توریستی که این حضور مجازی با بهره مندی از قدرت رسانه های نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات میسر می شود.

حمزه لو تاکید کرد: اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک،  در نظر دارد تا با بهره گیری از این تکنولوژی و با هدف های تعیین شده از سوی مهندس شفیعی شهردار اراک، اماکن گردشگری و توریستی شهر را در قالب محتوای الکترونیکی و دیجیتال از طریق این تکنولوژی در معرض نمایش گذاشته تا شهروندان و گردشگران بتوانند به راحتی با استفاده از سامانه گردشگری مجازی شهرداری اراک به صورت غیرحضوری از اماکن و جاذبه های شهر بازدید کنند.

مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک خاطر نشان کرد: شهروندان و علاقمندان جهت استفاده از تور مجازی شهرداری اراک می توانند از طریق لینک ayan.arak.ir/360/bagh_laleh.html وارد قسمت تور مجازی شده و از این تکنولوژی نوین گردشگری بهره مند شوند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار