کد خبر: 999734
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
منابع محلی حاضر در تل ابیض در شمال سوریه می‌گویند که بیش از ششصد نفر از خانواده‌های عناصر تروریستی وابسته به ترکیه، به شهر تل ابیض در رقه سوریه انتقال یافتند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: منابع محلی و فعالان رسانه‌ای از اقدامات جدید ترکیه برای تغییر بافت جمعیتی در شهر تل ابیض واقع در استان رقه در شمال سوریه خبر می‌دهند.

خبرگزاری «انحا» به نقل از این منابع گزارش داد که یک کاروان جدید از خانواده‌های عناصر تروریستی وابسته به ترکیه وارد شهر تل ابیض شد.

منابع مذکور خبر دادند، این کاروان شامل ۱۵۰ خودرو بود که از طریق خاک ترکیه، وارد تل ابیض شدند. این افراد از شهر «جرابلس» در استان حلب (شمال سوریه) به مقصد تل ابیض، حرکت کرده بودند.

انحا تأکید کرد که بیش از ۶۰۰ نفر از خانواده‌های عناصر تروریستی وابسته به ترکیه در این ۱۵۰ خودرو حضور داشتند. در واقع این افراد، از جمله عناصری بودند که از غوطه دمشق، حمص و ادلب به این مناطق منتقل شده بودند.

بنا بر این گزارش، نهاد موسوم به «شورای محلی» وابسته به ترکیه در شهر جرابلس نیز در حال ثبت نام خانواده‌های عناصر وابسته به ترکیه است تا به صورت تدریجی و در قالب چندین کاروان، به تل ابیض انتقال یابند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار