کد خبر: 999676
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: در بحث تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز باید عدالت در نظر گرفته شده و کارکنان به حقوق اصلی خود برسند.

کریم صادق‌زاده  ضمن تبریک روز کارگر و روز شورا اظهار داشت: هفته کارگر نویدبخش تحولات اساسی و آغاز رونق تولید و آغازی برای تصمیم‌های نو برای آینده درخشان است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کارگران اضافه کرد: کارگران ‌باید به کارگر‌ بودن خود افتخار کنند و فرزندانشان با سربلندی از کارگر بودن پدرانشان نام ببرند.

صادق‌زاده هدف از نامگذاری سال‌جاری را با عنوان سال جهش تولید تغییر محسوس شرایط به نفع شهروندان دانست و گفت: شهرداری تبریز به عنوان بزرگ‌ترین سازمان مردم‌نهاد وظایف بسیاری بر عهده دارد.

وی یادآور شد: شهروندان نباید از یاد ببرند که در جریان بحران کرونا ۴ هزار نفر از کارکنان شهرداری از سازمان‌های مختلف ازجمله خدمات شهری، آرامستان‌ها، آتش‌نشانی، اداره سلامت، فضای سبز، پدافند غیرعامل در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند.

رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز، اضافه کرد: در جریان بحران کرونا ۵۰ نفر از کارکنان شهرداری تبریز به‌طور قطع به این بیماری مبتلا شده‌اند و این نشان از حضور این افراد در سنگر خدمت به شهروندان حتی در شرایط بحرانی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به لزوم قدردانی از این افراد متذکر شد: در بحث تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز باید عدالت در نظر گرفته شده و کارکنان به حقوق اصلی خود برسند.

وی اضافه کرد: موضوع تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز است و با عنایت شهردار محترم که با دلسوزی پیگیر موضوع تبدیل وضعیت هستند در حال پیگیری بوده و به‌زودی خبرهای خوشی به این عزیزان خواهیم داد.

رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز، ظرفیت‌های ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز را گره‌گشای مشکلات ریشه‌ای شهر و شهرداری  دانسته و افزود: با توجه به بودجه تصویبی در سال‌جاری همکاری تمام نهادها از جمله استانداری، نمایندگان مجلس همچنین همیاری شهروندان برای تحقق این بودجه بسیار حائز اهمیت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر