کد خبر: 999585
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خبر داد:
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابلاغ دستورالعمل برگزاری مراسم گرامیداشت هفته کارگر خبر داد و گفت: جشنواره ورزشی خانواداگی و مسابقات متعددی برای هفته کارگری در نظر گرفته شده که از طریق بستر فضای نمجازی به دلیل شرایط خاص حاکم بر جامعه به انجام می‌رسد و فکر می‌کنم تجربه‌ای خوب و جدیدی باشد که در شرایط عادی هم بتوانیم این ارتباط را با خانواده‌های کارگران هم برای تندرستی و حفظ سلامتی ایشان داشته باشیم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین:' ابراهیم صادقی فر " با اعلام این خبرگفت: برنامه‌های این دستورالعمل، با توجه به شیوع ویروس کرونا و بروز محدودیت در روند فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه کار و تلاش کشور، دچار تغییراتی در روش اجرا شده است.
رئیس ستاد اجرایی گرامیداشت هفته کارگر با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در برگزاری برنامه‌های این هفته گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی با توجه به ضرورت توجه به سلامتی کارگران، حفظ روند مطلوب تولید، ملاحظه معیشت کارگران و همچنین رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، در هفته کارگر با بهره مندی از شبکه‌های اجتماعی و با همکاری تشکل‌های کارگری و کارفرمایی از ظرفیت سایر نهاد‌ها مانند صدا و سیما، استانداری‌ها و... بهره خواهد گرفت.
وی افزود: با توجه به شرایط پیش آمده در سال جاری، جشنواره‌ها و مسابقات مختلف ویژه بزرگداشت هفته کارگر، در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار