کد خبر: 999562
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
مدیرعامل باشگاه فیلم سوره عنوان کرد:
مدیرعامل باشگاه فیلم سوره از کسب بیش از ۱۱۰ جایزه داخلی و خارجی توسط آثار باشگاه فیلم سوره خبر داد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی باشگاه فیلم سوره، مدیرعامل باشگاه فیلم سوره از کسب بیش از ۱۱۰ جایزه داخلی و خارجی توسط آثار باشگاه فیلم سوره خبر داد.

مدیرعامل باشگاه فیلم سوره گفت: در مدت حدود ۶ سالی که از فعالیت این مجموعه هنری سینمایی می‌گذرد علاوه بر دو فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد و دیدن این فیلم جرم است و سریال کتونی زرنگی که جزو آثار بلند تولید شده در باشگاه فیلم سوره هستند، آثار کوتاه این مجموعه نیز توانسته اند در محافل سینمایی داخلی و خارجی خوش بدرخشند و حاصل این حضور هم بیش از ۱۱۰ جایزه و حضور موفق در جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی بوده است.

محمدرضا شفاه ادامه داد: در میان آثار کوتاه باشگاه فیلم سوره فیلم‌های کوتاه ولد به کارگردانی امیرعباس ربیعی، علمک به کارگردانی حسین دارابی، و دایو به کارگردان حسین دارابی بیشترین جوایز بین المللی را به خود اختصاص داده اند. ضمن آن که فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد هم بیش از ۲۰ حضور بین المللی را تجربه کرده که حاصل آن چندین جایزه معتبر بین المللی بوده است.

مدیرعامل باشگاه فیلم سوره درباره حضور بین المللی آثار کوتاه توضیح داد: آثار باشگاه فیلم سوره در این مدت در بیش از ۴۰ جشنواره معتبر خارجی حضور داشته و موفق به کسب جایزه شده است که از این میان می‌توان به جشنواره انیمیشن سئول (سیکاف)، جشنواره خیرونای اسپانیا، جشنواره یونیورسال ترکیه، فستیوال فیلم کلکته، جشنواره رجینا کانادا، رویداد سینمایی کلوژ رومانی، جشنواره فیلم دوربان آفریقای جنوبی، فستیوال سلولارت آلمان، جشنواره فیلم‌های کوتاه مین مکس ۲۰ آلمان، جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان، رویداد جهانی پروموفست و... اشاره کرد.

شفاه ادامه داد: آثار باشگاه توانسته اند در بیش از ۲۰ کشور دنیا نظیر اسپانیا، بریتانیا، کانادا، ایالات متحده، ایتالیا، چین، نروژ، هندوستان و... حضور یابند و اغلب موفق به کسب جایزه شده‌اند.

گفتنی است باشگاه فیلم سوره علاوه بر تولید ده‌ها فیلم کوتاه و تیزر فرهنگی تجربه تولید چند اثر بلند نظیر فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد، دیدن این فیلم جرم است و سریال کتونی زرنگی را نیز دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار