کد خبر: 999544
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
مدیر کل فرودگاه‌های اردبیل:
مدیر کل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: غربالگری مسافران پروازهای هوایی در فرودگاه اردبیل با دقت انجام شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، میرفخرالدین سیدهاشمی در جلسه پیشگیری از کرونا در علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: در فرودگاه اردبیل و پارس‌آباد موازین و پروتکل‌های بهداشتی در حال اجراست و به صورت مرتب ضدعفونی ابنیه‌ها و سالن‌های فرودگاه‌های هر دو شهر انجام می‌شود.

وی از تهیه و توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده برای نیروهای حفاظتی و خدماتی فرودگاه اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ یک از پرسنل فرودگاه اردبیل گرفتار کرونا نشدند و در این زمینه تعدادی از افراد مشکوک با استفاده از مرخصی در منزل استراحت کرده و دورکاری همچنان در دستور کار فرودگاه‌های اردبیل است.

مدیر کل فرودگاه‌های اردبیل گفت: در قسمت مسافران نیز در ورودی و خروجی فرودگاه با نصب تب‌سنج و سایر امکانات و تدارک اتاق قرنطینه سعی می‌شود تا مسافران مورد ارزیابی قرار گیرند بطوریکه در صورت مشاهده علایم اولیه بیماری کرونا جلوی مسافرت آنها گرفته شده و در اتاق قرنطینه مورد مداوای اولیه قرار گیرند.

سیدهاشمی افزود: با فعال شدن پروازهای فرودگاه اردبیل تمام تلاش ما بر این است تا از شیوع بیماری و گسترش زنجیره ویروس کرونا جلوگیری شده و سلامت مسافران مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود شهروندان از سفر غیرضروری و هوایی پرهیز کنند و در صورت داشتن علایم بیماری کرونا از مراجعه به فرودگاه اردبیل برای انجام سفر خودداری نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر