کد خبر: 999512
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
حجت الاسلام دهقانی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ44 قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: اقتدار سپاه باعث امیدواری جبهه انقلاب و اسلام می شود و یأس و ناامیدی را برای دشمنان به ارمغان می آورد.

به گزارش جوان به نقل از روابط عمومی سپاه  از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی  ولی فقیه در تیپ 44قمر بنی هاشم(علیه السلام )به مناسبت سالروز تشکیل سپاه به خبرنگار ما گفت: دوم اردیبهشت یادآور تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، که ایستادگی در برابر ابرقدرتهای شرق و غرب را سر لوحه خود قرار داد و باگفتن نهِ بزرگ به شرق و غرب،  اولین انقلاب را در دنیا به پا کرد تا عزت و افتخار حسینی را بیش از پیش نصیب ملت غیور ایران زمین کند.

حجت الاسلام دهقانی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حق از بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزشهای الهی نظام ما بوده و خواهد بود و مقام معظم رهبری نیز می فرمایند:سپاه پاسداران نور چشم و عضو اصلی انقلاب است؛ چرا که از بطن انقلاب روئیده، رشد کرده و به کمال رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: دوم اردیبهشت را امام عزیز (رضوان الله تعالی علیه) تاسیس نهاد. سپاه را طی  فرمانی به شورای انقلاب اعلام فرمودند و هدف از تشکیل آن پیاده کردن اهداف و آرمانهای والای انقلاب اسلامی بوده است.

دهقانی تصریح کرد: در سالروز ولادت باسعادت بزرگ پاسدار اسلام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده به جهت اینکه سپاه آرمانی بزرگ و مقدس دارد که حفاظت از نظام اسلامی و دستاورد های آن درسی است که پاسداران انقلاب اسلامی از حماسه حسینی گرفته و آن را خط مشی اصلی خود قرار داده اند.

وی افزود: فعالیتهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست. سپاه در خنثی کردن توطئه های گروهک های معاند، پاسداری از کیان اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور نقش بسزایی ایفاد کرده که حضرت امام (ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

حجت الاسلام دهقانی، تأکید کرد: سپاه برای بقاء، شکوه و سرافرازی نظام اسلامی در همه عرصه ها حضور فعال داشته و نقش ویژه ای ایفا کرده که دوست و دشمن بر نقش بی بدیل این نهاد انقلابی اعتراف دارند و اقتدار سپاه باعث امیدواری جبهه انقلاب و اسلام می شود و یأس و ناامیدی را برای دشمنان به ارمغان می آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام گفت:  سپاه در حفاظت از شخصیتها

و امنیت پرواز، سازندگی و محرومیت زدایی، دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام، امنیت داخلی و مرزها و دفاع از سلامت آحاد مردم در رویدادهای اخیر و شیوع ویروس کرونا، نشان داد که یک نهاد انقلابی و جهادی است که کارآیی بالایی در عرصه های گوناگون دارد.

حجت الاسلام دهقانی، نقش سپاه در پزشکی و فناوری های دانش بنیان و مقابله با جریان های نفوذ معاندین، ساخت و بکارگیری تجهیزات نوین و افزایش قدرت بازدارندگی دفاعی و بومی سازی علم تولید موشک های پیشرفته نقطه زن و پهبادهای بروز را از دیگر جلوه های پیشرفت و تعالی این نهاد برشمرد.

وی گفت: سپاه پاسداران به عنوان بال تامین امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، که با وحدت و همدلی با سایر نیروهای مسلح و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و با جهش تولید و با تمام توان خود در جهت تحقق اهداف نظام مقتدرانه از دستاورد های انقلاب اسلامی دفاع می کند.

 
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر