کد خبر: 999506
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
بیانیه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:
سپاه قمربنی هاشم (ع)به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه با صدور بیانیه اعلام کرد: همچون گذشته برای پاسداری از انقلاب و خدمت به مردم آماده ایم.

به گزارش جوان به نقل از روابط عمومی بسیج سپاه از استان چهارمحال و بختیاری؛ در بیانیه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آمده است: دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، که به تعبیر رهبر معظم ا نقلاب، جزو نهادها و پدیده‌های برآمده‌ی از انقلاب اسلامی است، خصوصیّات آن در سایر برکات ناشی از انقلاب کمتر مشاهده می شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: ظهور سپاه در بحبوبه حوادث و هیجان های بزرگ انقلاب رقم خورد و رشد و حرکت و بلوغ این نهاد انقلابی نیز در تلاطم عظیم حوادث دفاع مقدّس واقع شد و امروز در عرصه های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن با خلق حماسه های بالنده پیشرو و سرنوشت ساز است.

این بیانیه می افزاید: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر حضور در عرصه ی جهاد و شهادت، با نوآوری و خلّاقیت در تولید ابزار و تجهیزات و شیوه های مقابله، نظام مقدس جمهوری اسلامی را مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب به قدرت بازدارندگی رسانده است.

 در بخش دیگری از این بیانیه، تصریح شده است: ورود پُرتوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون خدمات اجتماعی ، امدادهای فوق‌العاده در حوادث همچون سیل، زلزله، شیوع ویروس منحوس کرونا و عرصه های محرومیت زدایی، این نهاد انقلابی را به پناهگاهی برای آحاد مردم تبدیل کرده است.

در بیانیه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نگاه گسترده به جغرافیای مقاومت را بر اساس منویات فرمانده معظم کل قوا در دستور کار دارد و انتقامِ خونِ شهدای عزیز این جبهه همچون شهید سرافراز سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را خروج کامل نیروهای تروریست از منطقه می داند.

در بخش دیگری از بیانیه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام تأکید شده است: سرفصل مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تلاش برای حفظ معنویّت است که در سپاه وجود دارد و حیات بخش بوستان این نهاد انقلابی است.

این بیانیه در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز و تکریم خانواده‌های معظم و معزز، تأکید کرده است: فرزندان مردم غیور و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در قالب سپاه همیشه سرافراز حضرت قمربنی هاشم علیه السلام همچون گذشته در عرصه های مختلف پاسداری از انقلاب و ارزش های اسلامی آماده اند و برای خدمت به مردم بویژه محرومین و در این برهه از تاریخ کشور برای پشتیبانی از رزمندگان جبهه سلامت و جبران بخشی از مشکلات اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس منحوس کرونا درقالب رزمایش سراسری مواسات و کمک مؤمنانه، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و از آحاد خیّران،  گروه ها، هیئات مذهبی، ائمه جمعه و جماعات و اقشار مختلف برای مشارکت در این جبهه نوعدوستی دعوت می کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر