کد خبر: 999468
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
روز گذشته بخش فرهنگی سایت خبرآنلاین برای بالا بردن بازدید‌های سایتش ضمن بهره‌گیری از یک دوقطبی جعلی در مورد ادعای یکی از خواهران منصوریان سطح تازه‌ای از بی‌اخلاقی رسانه‌ای را به نمایش گذاشت.
مصطفی شاه‌کرمی
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش «جوان» ماجرا از این قرار است که یکی از خواهران منصوریان در مصاحبه با یک رسانه اینترنتی مدعای عجیبی در مورد وعده‌های مالی و اقتصادی الهام چرخنده به وی مشروط به پوشیدن چادر مطرح کرده بود، اما چرخنده در یک برنامه رادیویی با لحنی محترمانه و مشفقانه این مدعای شهربانو منصوریان را تکذیب کرد. برخلاف صوت منتشر شده از صحبت‌های چرخنده، خبرآنلاین در اقدامی غیرحرفه‌ای و برخلاف موازین اخلاقی با انتخاب تیتر «حمله تند الهام چرخنده به خواهران منصوریان!» سعی کرده است تا واکنش منطقی الهام چرخنده را «حمله تند» نشان بدهد. این در حالی است که الهام چرخنده در پاسخ به سؤال مجری برنامه رادیویی می‌گوید: «سلام شهربانو منصوریان، قهرمان ووشوی جهان، اول از همه می‌خواهم مادر بودنت را بهت تبریک بگم، من الهام چرخنده هستم... من جنس تو را می‌شناسم. قسمت می‌دهم به آن بیرق و پرچمی که با هم به کربلا رفتیم...

چرخنده در ادامه به راهپیمایی اربعین همراه با یکی از خواهران منصوریان اشاره می‌کند: «ایشان نذر کرده بود و یک پرچمی را بلند کرده بود و علم کشی کرد برای [حضرت]ابالفضل، من شاهدم که شهربانو از نجف تا کربلا این علم را کشید. شهربانو! بین من و تو خاک و عمود کربلاست. ببین تو منو نزدی دخترم! عزیزم! قهرمان!... تو یک جریان را زدی، خب! فقط توی خلوتت بیا و بگو کی و چرا این کار رو کردی؟ آیا من به تو گفته بودم خونه و ماشین می‌دم؟ من کجای این سرزمین بودم؟ چه مسئولیتی داشتم که باید این کار را می‌کردم؟! اما یه چیزی میخوام بهت بگم، یادته شبی که اومدی توی کهف الشهدا با خواهرت، فیلمش هست، تمام استنادات هست... تو اومدی توی کهف الشهدا، من توی اون فیلم گفتم: بچه‌ها جَو زده نشدین؟ گفتی: نه... بچه‌ها یادتونه من برای ماه عسل دعوت شدم و نذاشتن برم جلوی دوربین؟! شما‌ها رفتین، خدا رو شکر، اما بی‌چادر!... من بعداً دیدم چادر را که درآوریدن و عکستون رفت روی بیلبوردها، اما آن توفیقه چی شد بچه‌ها؟! خودتون می‌دونین و خدای خودتون و امام حسین (ع). من اینجا حرفم رو زدم و نمی‌خواستم اصلاً پرده‌گشایی کنم... امروز یه دعا فقط می‌کنم [که]شهربانو جان، الهی عاقبت به خیر بشی، الهی پسرت زیر سایه همون اباعبدالله و پرچمی که بلند کردی بزرگ بشه.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
1
ایکاش اونایی که از سر غرض ورزی انواع فحشهای رکیک را به خانم چرخنده میدن می اومد بدون هیچ قضاوتی اول تمام فیلمها و حرفها و متنها رو می دیدن بعد حرف میزدن.چادر سر کردن که آنقدر توهین شنیدن نداره.چطور یه نفر لخت بشه نباید قضاوتش کرد.حتما حق داشته اما یکی که چادری بشه حق این انتخاب را نداشته؟!!!
پاسخ ها
Amir
| Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
کاش میتونستم هزاران بار این حرف شما را لایک کنم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار