کد خبر: 999354
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
حجت الاسلام رئیسی:
رئیس قوه‌قضائیه با تأکید بر اینکه وضعیت تمام دلار‌های پرداختی باید شفاف شود گفت: صرف اعلام فساد برای مردم اطمینان‌بخش نیست و باید گزارش مبارزه با فساد و بازگشت اموال به بیت‌المال را هم داد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولین عالی قضائی درباره گزارش دیوان محاسبات اظهار کرد: همه باید از «نظارت» و «شفافیت» استقبال کنند؛ نظارت‌گریزی امرناپسندی است.

وی ادامه داد: وضعیت همه دلار‌های پرداختی باید شفاف شود. اعلام فساد برای مردم اطمینان بخش نیست بلکه باید به مردم گزارش مبارزه بافساد و بازگشت بیت المال را داد. پرونده‌های برخی از دریافت کنندگان دلار‌های ۴۲۰۰ تومانی در دادسرا در حال رسیدگی است و برخی دیگر منجربه صدور حکم شده و در حال اجرای حکم است.

رئیسی تصریح کرد: بار‌ها گفته‌ایم که دولت باید اقدام به اصلاح ساختار‌های فسادزا کند.

رئیس قوه‌قضائیه با اشاره به ماجرای دفن جوجه‌های یک‌روزه در روز‌های اخیر، با اشاره به صدور دستور به رئیس سازمان بازرسی برای پیگیری این موضوع گفت: جوجه‌کشی هم اقدام غیرقانونی بود هم غیرشرعی و غیراخلاقی؛ توجیهات برخی متولیان امر هم غیرقابل قبول و بدتر بود. اینکه چنین اقدامی رویه بوده است مطلقا قابل قبول نیست.

وی افزود: اقتصاد سلامت بالاخص در حوزه غذا و دارو نیازمند مدیریت و نظارت بهینه اس. برای کالا‌های کشاورزی باید به موقع تدبیر کرد؛ هم بر بازار تولید هم توزیع و مصرف باید نظارت شود. در سال جهش تولید نظارت و شفافیت باید تشدید شود.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
0
0
ای کاش اقای رئیسی دستور بدهن نحوه برخورد و نتایج برخورد با محتکران ارز، خقوق های نجومی، احتکار دستکش و ماسک و ضد عفونی کننده ها و مافیای خودرو را نیز بطور شفاف به مردم گزارش کنند. خبرنگاران شما میتوانن این موارد را پیگیری و مطالبه کنند.
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
0
0
اقای رییسی بخدا مردم ازوضعیت موجود گرانی مسکن وفساد ودزدی ورانت خواری وهزارفامیل بازی حکومت وبیکاری وگرانی درکشورناراحت وعصبانی هستند لطف کنید تادیر نشده کاری برای مردم انجام دهید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار