کد خبر: 999351
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان از برگزاری مسابقات جهانی کشتی در تمام رده‌های سنی در اواخر مهر خبر داد و گفت: این مسابقات قرار بود خرداد در ترکیه برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا از سوی اتحادیه جهانی کشتی ناشنوایان به مهرماه موکل شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: جمشید خیرآبادی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از برگزاری مسابقات انتخابی که بهمن سال گذشته برگزار شد نفرات اصلی شناسایی و به تیم ملی دعوت شدند که قرار بود اولین اردو آماده‌سازی تیم برای شرکت در مسابقات جهانی توکیو در اواخر بهمن برگزار شود که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه مسابقات ناشنوایان از سوی اتحادیه جهانی کشتی ناشنوایان تا مهرماه به تعویق افتاد. در حال حاضر نیز کلیه برنامه‌ها و اردو‌های تمرینی از سوی ستاد عالی کرونا در وزارت ورزش تعطیل شده است و ما منتظر هستیم تا ببینیم شرایط از نظر بیماری چگونه خواهد بود تا بتوانیم اردو‌های خود را برگزار کنیم.

او گفت: ما تمام برنامه‌ریزی‌های لازم را برای آماده‌سازی تیم کشتی فرنگی در تمامی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان انجام داده بودیم و سعی داشتیم با بهترین نفرات در مسابقات جهانی که خرداد ماه در ترکیه برگزار می‌شد شرکت کنیم، اما این بیماری تمام برنامه‌ریزی‌ها را به هم ریخت.

مدیر تیم‌های کشتی فرنگی ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که آیا کشتی‌گیران ناشنوا رها شدند و یا در منزل خود تمرینات‌شان را پیگیری می‌کنند؟ گفت: ما سعی کردیم به تمام ورزشکاران تمرینات انفرادی بدهیم تا در شهرستان‌های خود برای حضور در مسابقات آماده شوند البته این نوع تمرینات برای آماده‌سازی کافی نیست و باید سالن مسابقات باشد تا کشتی‌گیران از حریف تمرینی برخوردار باشند. در هر صورت در شرایط کنونی چاره‌ای نیست و ما تنها با دادن تمرینات انفرادی تلاش می‌کنیم کشتی‌گیران را آماده نگه داریم تا وضعیت به حالت عادی برگردد و بتوانیم برنامه‌های خود را زودتر اجرا کنیم.

خیرآبادی در پاسخ به این پرسش که آیا نفرات اعزامی به مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان تعیین شده بود یا خیر؟ اظهار کرد: قرار بود با برگزاری چند اردو در آخرین اردو تیم اعزامی به ترکیه مشخص شود که متاسفانه اردو‌ها تعطیل شد. امیدوارم این روند هر چه زودتر به پایان برسد و ما بتوانیم از تیر ماه اردو‌ها را برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کنید در مهرماه مسابقات جهانی برگزار شود یا خیر؟ تصریح کرد: همه چیز بستگی به وضعیت ویروس کرونا دارد؛ هنوز برگزاری مسابقات جهانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و این که اتحادیه جهانی کشتی ناشنوایان اجازه حضور در مسابقات در مهر ماه را می‌دهد یا خیر؟.

مدیر تیم‌های کشتی فرنگی ناشنوایان در پایان تصریح کرد: ما تمام شرایط را برای آماده‌سازی تیم فراهم کردیم و از پتانسیل‌های خوبی در کشتی ناشنوایان برخوردار هستیم؛ تنها مشکل این است که ما باید زمان کافی برای آماده‌سازی تیم داشته باشیم و آن‌ها را در شرایط مسابقه قرار دهیم. ما برنامه‌ریزی خوبی را برای برپایی اردو‌ها در شهرستان‌های که از سالن‌های کشتی خوبی برخودار هستند انجام داده بودیم و حتی سعی داشتیم در شهرستان‌های که امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خوبی را برای کشتی ناشنوایان دارند تدارک ببینیم تا بتوانیم بهترین سکو را در جهانی کسب کنیم. بهترین مقامی که کشتی فرنگی ناشنوایان در دور قبل داشت سوم جهان بود و با هدف گذاری که ما انجام داده بودیم تنها به ارتقای سکو در جهانی ترکیه فکر می‌کردیم. به هر صورت هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و ما در اولین فرصت بعد از برگزاری اردو‌ها سعی خواهیم کرد بهترین تیم را برای مسابقات جهانی آماده کنیم و جایگاه خوبی را در کشتی فرنگی ناشنوایان در جهان کسب کنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار