کد خبر: 999348
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
ستاد عالی بازی‌های المپیک در حالی نسبت به پرداخت حقوق مصوب به المپین‌ها و سرمربیان آن‌ها اقدام کرده که هنوز رقم مصوب خود را در اختیار مربیان قرار نداده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: پرداخت حقوق ماهیانه یکی از مصوبات ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی برای بازی‌های المپیک توکیو است. بر اساس این مصوبه مسافران توکیو اعم از ورزشکار، سرمربی و مربی از حقوق ماهیانه بهره‌مند خواهند شد.

البته پرداخت این حقوق ابتدا تنها برای ورزشکاران و به مبلغ ۵ میلیون تومان در هر ماه به تصویب رسید و همین مسئله انتقاد برخی سرمربیان و مربیان را موجب شده بود؛ مسئله‌ای که خبرگزاری مهر هم در گزارشی با عنوان «سر بی کلاه مربیان و تبعات آن/ چتر را از سر ورزشکار برندارید» به آن پرداخت.

بعد از آن بود که در نظر گرفتن حقوق ماهیانه برای مربیان ورزشکاران و تیم‌های المپیکی هم در ستاد عالی مطرح و به نتیجه رسید به طوری که مصوب شد سرمربیان این ورزشکاران و تیم‌ها معادل آن‌ها یعنی ۵ میلیون تومان حقوق دریافتی ماهانه داشتند باشند.

ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی تا به امروز بر اساس دستور العمل مصوب برای پرداخت حقوق به المپین ها، معادل ۶ ماه از حقوق ورزشکاران صاحب سهمیه المپیک و سرمربیان آن‌ها را در اختیارشان گذاشته، اما مشخص نیست که چرا هنوز واریزی به حساب مربیان آن‌ها نداشته است!

طبق آنچه در ستاد به تصویب رسیده، سهم مربیان از حقوق پرداختی به المپین‌ها ۲.۵ میلیون تومان در هر ماه است، اما مشخص نیست چرا هنوز نسب به واریز این مبلغ به حساب افرادی که به عنوان مربی در کسب سهمیه المپیکی انفرادی یا تیمی ورزشکاران نقش داشته اند، اقدامی نشده است؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیرماه ۹۸ تا تیرماه ۹۹ زمان یک ساله مصوب در ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی برای پرداخت حقوق به ورزشکاران، سرمربیان و مربیان المپیکی است. طبق برنامه ارائه شده از سوی این ستاد، ورزشکارانی که سهمیه المپیک به نام آن‌ها به دست آمده است، نیمی از حقوق مصوب را دریافت خواهند کرد. این ورزشکاران در صورت قطعی شدن اعزامشان به المپیک، بخش باقی مانده حقوق خود را هم دریافت خواهند کرد در غیر این صورت واریزی دیگری به حساب آن‌ها صورت نخواهد گرفت. ورزشکارانی هم که نامشان در فهرست مسافران المپیک قرار داده شود، از دریافت کامل حقوق مصوب بهره‌مند خواهند شد.

از سوی دیگر تعویق یک ساله بازی‌های المپیک چالشی جدیدی برای چگونگی ادامه روند پرداخت حقوق به المپین‌ها ایجاد کرده است. این موضوع در گزارش خبرگزاری مهر با عنوان «معمای ۱۲ ماه حقوق المپین‌های ایران/۵ میلیون حذف می‌شود یا اضافه؟» مورد بررسی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار