کد خبر: 992850
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
فرماندار شهرستان مشگین‌شهر:
فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: بر اساس پیشنهاد ارائه شده در جلسه مشترک شورای تامین و شورای بهداشت و سلامت تمامی مدارس این شهرستان تا عید نوروز تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر صمدی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: هم‌اکنون تعداد چهار بیمار مشکوک به ویروس کرونا در بخش کرونای بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بستری شده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه برای مراسم نماز جمعه در شهرستان مشگین‌شهر افزود: تمهیدات ویژه‌ای برای نمازگزاران شرکت کننده در مراسم عبادی و ساسی نماز جمعه شهرستان مشگین در نظر گرفته شده است.

صمدی از آغاز عملیات ضد عفونی در تمامی اماکن عمومی این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: به شهرداری و اداره تبلیغات اسلامی توصیه می‌کنیم علاوه‌بر رعایت نظافت و بهداشت در اماکن عمومی همچون مساجد نسبت به تجهیز سرویس‌های بهداشتی به مواد شوینده نیز اقدام نمایند.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: از امروز تا اطلاع ثانوی ساعات کاری ادارات و نهادهای دولتی شهرستان مشگین‌شهر با 45 دقیقه تاخیر شروع می‌شود و از کارمندان نیز می‌خواهیم از صرف هر گونه غذا از جمله صبحانه در محیط اداری خودداری کنند.

وی در خصوص بازرسی از تمامی مراکز فروش مواد بهداشتی در شهرستان مشگین‌شهر نیز اظهار کرد: در سطح شهرستان مشگین‌شهر بازرسان مربوطه نسبت به بازرسی و بررسی تمامی مراکز فروش مواد و اقلام بهداشتی اقدام کرده و با متخلفان برخورد می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر