کد خبر: 991640
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
رئیس ستاد انتخابات کشور:
‌رأی‌گیری در این دوره از انتخابات به صورت دستی انجام می‌شود و با هماهنگی‌های انجام شده با شورای نگهبان اخذ رأی در آینده الکترونیکی هم خواهد بود.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، جمال عرف در گفت‌وگویی درباره روند برگزاری انتخابات در روز جمعه دوم اسفند ماه و میزان آمادگی ستاد انتخابات کشور، اظهار داشت: دقیقاً بر اساس زمان بندی و تقویم انتخابات عمل کرده‌ایم؛ تمام تجهیزات لازم به فرمانداری‌ها منتقل شده، دستگاه‌های احراز هویت ارسال شده و امروز هم این دستگاه‌ها برای استفاده فرمانداری‌های سراسر کشور آماده سازی می‌شوند.

رئیس ستاد انتخابات کشور به دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی اشاره کرد و گفت: با وجود این دستگاه‌ها که در همه شعبه‌ها وجود دارند، اولین قدم در خصوص جلوگیری از بروز تخلفات و تحقق سلامت و شفافیت در برگزاری انتخابات برداشته شده و آموزش‌های لازم داده شده است.

وی با بیان اینکه در این دوره فقط رأی دادن به شکل دستی صورت می‌گیرد، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با شورای محترم نگهبان، در آینده، اخذ رأی هم به صورت الکترونیک خواهد بود و انتخابات به طور کامل الکترونیکی برگزار خواهد شد. عرف حداکثر زمانی را که صرف احراز هویت می‌شود، کم‌تر از یک دقیقه دانست و گفت: کارت ملی فرد روی دستگاه احراز هویت قرار می‌گیرد و اطلاعات به صورت آنلاین نمایش داده می‌شود. کسانی هم که کارت ملی ندارند با کد ملی می‌توانند این فرایند را به سادگی انجام دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار