کد خبر: 991582
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در رشته ژیمناستیک از فردا آغاز می‌شود که ورزشکاران ایران بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره به ملبورن رفتند تا بتوانند امتیازات لازم برای کسب سهمیه المپیک را به دست آورند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: بعد از کش و قوس‌های فراوان در خصوص صادر شدن روادید ملی پوشان ژیمناستیک ایران، بالاخره تیم ملی ایران توانست با درخواست و پیگیری کمیته ملی المپیک خود را به یکی از مسابقات انتخابی المپیک که امتیاز آن برای ورزشکاران مهم است برساند.

تیم ملی ژیمناستیک به ملبورن رسید

بالاخره بعد از صدور ویزا تیم ملی ژیمناستیک ایران برای شرکت در جام جهانی عازم استرالیا شد و ظهر دوشنبه ۲۸ بهمن ماه به ملبورن رسید. اعضای تیم ملی ژیمناستیک را سعید رضا کیخا، عبدالله جامعی و مهدی احمدی کهنی تشکیل می‌دهند و هدایت این تیم بر عهده رضا خیرخواه است.

وعده خانم رئیس به ملی پوشان: سهمیه بگیرید ۵۰ میلیون دریافت کنید!

رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران گفته هر ملی‌پوش ژیمناستیک که سهمیه المپیک کسب کند پاداش ۵۰ میلیون تومانی دریافت خواهد کرد.

زهرا اینچه درگاهی گفت: حضور مداوم ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران در سطح اول ژیمناستیک دنیا یک ضرورت است و به همین خاطر تلاش کردیم در این دو سال و نیم اخیر تحت هر شرایطی این کار انجام شود.

اگر هم سهیمه کسب نکنیم به ژیمناست‌های ایران افتخار می‌کنم

همچنین درگاهی اظهار کرد: عملکرد همه ملی‌پوشان ژیمناستیک در مسابقات کسب سهمیه راضی کننده است و امیدوارم این روند رو به رشد آن‌ها ادامه داشته باشد. به امید خدا این تلاش‌ها به کسب سهمیه المپیک ختم شود، اما حتی اگر این اتفاق هم رخ ندهد باید به ژیمناست‌های ایران افتخار کنیم، چون تا همین الان هم کار بزرگی انجام داده‌اند.

تمرین تیم ملی ژیمناستیک ایران در ملبورن استرالیا

یک روز بعد از رسیدن تیم ملی به ملبورن، ملی پوشان با ۳ ورزشکار زیر نظر رضا خیرخواه تمرینات خود را آغاز کردند.
به گزارش ایسنا، جام جهانی ملبورن از پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد و تا چهار اسفند ادامه می‌یابد. مهدی احمد کهنی در دارحلقه و سعید رضا کیخا و عبدالله جامعی در خرک حلقه مسابقه خواهند داد
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار