کد خبر: 991564
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه مردم در انتخابات دوم اسفند مشارکت خوبی داشته باشند تا مجلسی قوی شکل بگیرد، گفت: در این صورت می‌توانیم برای حل مشکلات کشور گام‌های قوی تری برداریم.
سرویس سیاسی جوان‌آنلاین: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هرچه مجلس قوی‌تر باشد و با پشتوانه رأی بالاتر انتخاب شود قدرت اثرگذاری بیشتری دارد و می‌تواند برای حل مسائل کشور کار‌های جدی‌تری انجام دهد.

وی افزود: در مقطع فعلی به خاطر شرایط بین‌المللی و شرایط منطقه‌ای، انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه‌تری نسبت به گذشته برخوردار است. مردم ایران در ۴۰ سال اخیر نشان دادند که در مواقع حساس که کشور نیازمند حضور سرنوشت ساز آنان بوده است، حضور یافتند.

جهانگیری گفت: انشاالله در انتخابات دوم اسفند مردم مشارکت خوبی داشتند و مجلسی قوی شکل بگیرد تا بتوانیم برای حل مشکلات کشور گام‌های قوی‌تری برداریم.

معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رئیس جمهور به عنوان مجری قانون اساسی نسبت به رد صلاحیت‌ها اعتراضی کرده است؟ گفت: خوب بود این سوال را از رئیس جمهور می‌پرسیدید. زمان این حرف‌ها گذشته و باید به این موضوع فکر کنیم که ان‌شاالله انتخابات ۲ اسفند با شکوه برگزار شود. البته جای گله‌ها و مسئله‌هایی وجود دارد که باید بعد از انتخابات به صورت جدی بررسی شود، شاید به راهکار‌هایی برسیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری پیرامون انتشار نامه‌ای از سوی متهمان محیط زیستی مبنی بر اتفاقات غیر اخلاقی در بازجویی از این افراد، اظهار داشت: من این نامه را ندیدم؛ در جلسه هیئت دولت نیز در این خصوص صحبتی نشده است. در جلسه روز یکشنبه دولت این موضوع مطرح خواهد شد. اگر لازم باشد افرادی از دولت مأمور می‌شوند با رئیس قوه قضائیه در این خصوص رایزنی کنند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار