کد خبر: 991507
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
هر چند پرسپولیس برابر شارجه شب موفقیت‌آمیزی نداشت، ولی مهاجم این تیم با زدن دو گل در این دیدار به شکستن رکورد فرشاد پیوس نزدیک شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: پرسپولیس در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا نیز نتوانست به پیروزی برسد و برابر شارجه به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد. هر دو گل پرسپولیس را در این دیدار علی علیپور به ثمر رساند.

مهاجم پرسپولیس با زدن این دو گل توانست شمار گل‌های خود را در لیگ قهرمانان آسیا به ۱۰ گل برساند تا به تنهایی برترین گلزن پرسپولیس در این رقابت‌ها باشد. او پیش از این دیدار در کنار طارمی ۸ گله برترین گلزن پرسپولیس در لیگ قهرمانان بود.

برترین گلزن پرسپولیس در رقابت‌های باشگاهی در آسیا فرشاد پیوس است که ۱۱ گل به ثمر رسانده که ۸ گل آن در رقابت‌های جام در جام بوده است و بعد از او علی کریمی و علی علیپور ۱۰ گله قرار دارند.

علیپور با زدن یک گل دیگر می‌تواند به رکورد برترین گلزن پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی برسد.

این مهاجم پرسپولیس هم‌چنین با زدن این دو گل موفق شد شمار گل‌های خود را در این فصل به ۱۰ گل برساند. او در ۲۳ بازی این فصل ۱۰ گل به ثمر رسانده و برای سومین فصل پیاپی است که شمار گل‌های خود را در پرسپولیس دو رقمی می‌کند.

علیپور در فصل ۱۸-۲۰۱۷ موفق شد در ۴۴ بازی ۲۶ گل به ثمر برساند. او در فصل قبل در ۴۷ بازی ۱۸ گل به ثمر رساند که از جمله گل قهرمانی پرسپولیس در فینال جام حذفی بود و در این فصل نیز تاکنون در ۲۳ بازی موفق شده است ۱۰ گل به ثمر برساند.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس که در ۳ بازی اخیر خود چندان موفق نبوده و ۶ گل دریافت کرده است، در دیدار بعدی خود در حالی برابر سپاهان قرار می‌گیرد که این دیدار می‌تواند تاثیر زیادی روی تعیین قهرمان این فصل داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار