کد خبر: 991492
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۵
مردی که هنگام سرقت بنزین از باک سواری پراید با راننده درگیر شده و بینایی یکی از چشم‌هایش را از دست داده‌بود در جلسه دادگاه ماجرا را شرح داد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، رسیدگی به این پرونده از فروردین‌سال‌۹۷، با درگیری دو مرد جوان در یکی از خیابان‌های غرب تهران آغاز شد. اولین بررسی‌ها نشان داد، بهزاد ۳۷‌ساله از ناحیه چشم زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. همچنین راننده پراید که با بهزاد درگیر شده بود نیز از محل گریخته است. تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه بهزاد در حالیکه بینایی چشم راستش را از دست داده‌بود بعد از بهبودی نسبی مورد تحقیق قرار گرفت و از راننده پراید شکایت کرد.

با استعلام شماره پلاک خودروی پراید، متهم فراری به نام فرهاد ۳۰‌ساله بازداشت شد. او در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت: «آن روز خودرو‌ام را پارک کردم و دنبال کارم رفتم. وقتی برگشتم دیدم بهزاد از باک ماشینم بنزین می‌کشد. بهزاد قصد فرار داشت که سد راهش شدم و با هم درگیر شدیم. از شدت عصبانیت یک مشت به صورتش زدم که ناخواسته شیشه عینک او شکست و باعث آسیب به چشم راست او شد.» بعد از اقرار‌های متهم پرونده به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و در اولین جلسه محاکمه روی میز هیئت قضایی همان شعبه به ریاست قاضی کیخواه قرار گرفت.

بعد از اعلام رسمیت جلسه، شاکی در جایگاه ایستاد و در طرح شکایتش گفت: «وقتی متهم به صورتم مشت زد عینکم شکست و شیشه آن داخل چشمم رفت. همین باعث نابینایی من شد. برای متهم درخواست قصاص چشم دارم.» در ادامه متهم که با قرار وثیقه آزاد بود، گفت: «آن روز وقتی شاکی از باک خودرو‌ام بنزین می‌کشید، همسر و فرزندش از دور در حال تماشا بودند. نزدیکش شدم و به او اعتراض کردم، اما درگیر شدیم و در آن درگیری بلافاصله با پلیس تماس گرفتم. همسر و فرزند بهزاد وقتی متوجه تماسم شدند قصد داشتند بهزاد را فراری دهند، اما سد راه او شدم و جلوی فرارش را گرفتم. این شد که همسر و فرزند متهم برای اینکه پلیس مرا دستگیر کنند یک درگیری صوری راه انداختند و خودشان به صورت بهزاد ضربه زدند.» متهم در ادامه برای اثبات ادعایش گفت: «بعد از حادثه در این مورد تحقیق کردم و فهمیدم بهزاد از ناحیه همان چشم کم‌بینا بوده و چشم راستش ۹۵درصد بینایی نداشته است.»

بعد از آخرین دفاع متهم و ادعای تازه او در دادگاه، هیئت قضایی پرونده را برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی فرستاد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار