کد خبر: 991362
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:
مهندس هاشم امینی در مراسم گرامیداشت روز زن که با حضور بیش از 325 بانوان شاغل در آبفا اصفهان برگزار شد اعلام کرد: فعالان صنعت آبفا به منظور ارائه خدمات ماندگار باید منافع سازمان و مردم را بیش از هر امری مدنظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان در جمع بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با تاکید بر جایگاه رفیع زن در خانواده ، اجتماع گفت: بانوان شاغل در شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان باید با ارائه دستاوردهای ماندگار درزمینه خدمت رسانی مطلوب به مردم نهایت رضایت مشترکین را جلب نمایند

مهندس هاشم امینی با اشاره به ابلاغ قانون یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی عنوان کرد:با ابلاغ قانون یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری وروستایی از این پس حدود از 5 میلیون نفر در استان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه بانوان شاغل در آبفا اصفهان همواره با دقت و تعهد مثال زدنی درصددانجام وظایف محوله بودند تصریح کرد:از بانوان شاغل در آبفا استان اصفهان انتظار می رود که با تلاش ،تعهد و تخصص کافی  زمینه های  لازم برای خدمات رسانی گسترده به  مشترکین در شهرها و روستاها  را مهیا نمایید .

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان خدمات آبفا را بسیار استراتژیک و حیاتی دانست و خاطرنشان ساخت: فعالان صنعت آبفا باید در نظر داشته باشند که خدماتی که ارائه می دهند بسیار حیاتی و استراتژیک می باشد بنابراین  باید دقت لازم  را در ارائه خدمات مطلوب و بهنگام به مشترکین در نظر داشته باشند.

  مهندس هاشم امینی منفعت سازمان و مردم را رمز ماندگاری خدمات ارائه شده  برشمرد و تصریح کرد: کارکنانی که با از خودگذشتگی و ایثار منافع سازمان و مردم را درنظر دارند قطعا خدمات ماندگاری را طی سالهای خدمت  ارائه می دهند که قطعا این رویکرد  پاداش دنیوی و اخروی را برای آنان به همراه دارد.

وی در جمع بانوان شاغل در شرکت آبفا استان اصفهان  همدلی و همکاری را امری بسیار موثر در افزایش بهره وی دانست و بیان داشت: فعالان صنعت آب و فاضلاب باید با همکاری و همدلی را سرلوح کارها قرار دهند تا همچنان شرکت آبفا استان اصفهان بعنوان شرکتی پیشرو در امر خدمات رسانی باقی بماند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر