کد خبر: 991231
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۴
سرويس دانشگاه جوان آنلاين: عایق رطوبتی کوپلیمری MCI در پارک علم و فناوری البرز جهاد دانشگاهی تولید شد.
شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده این محصول به عنوان تولیدکننده مواد شیمیایی صنعت ساختمان با تمرکز بر مواد عایق‌بندی توانسته مورد تأیید معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری قرار بگیرد و محصول عایق رطوبتی کوپلیمری MCI را تولید کند.
مهندس موسوی پورمهرام، مدیرعامل این شرکت درباره محصول تولیدی این شرکت دانش‌بنیان گفت: عایق رطوبتی کوپلیمری MCI یک عایق دوجزئی و سرد اجرا است که جایگزین ایزوگام و قیرگونی می‌شود. وی افزود: این عایق قابلیت استفاده روی تمام مصالح ساختمانی را داراست و برای آب‌بندی استخر، روف گاردن و بام سبز، فلاور باکس، مخازن آب شرب، مخازن و سپتیک فاضلاب، پارکینگ و زیرزمین، بام، تراس و بالکن و ... قابل استفاده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این عایق در پارک علم و فناوری البرز در حال تولید و به تمام نقاط ایران قابل ارسال است، اظهار کرد: ایده تولید عایق رطوبتی MCI در سال ۹۳ به مرحله فرمولاسیون رسید و از سال ۹۴ تولید این عایق به صورت رسمی شروع شد. این محصول به صورت مهندسی معکوس با استفاده از منابع و مواد اولیه داخلی و به صورت یک کار گروهی میان‌رشته‌ای متشکل از فارغ‌التحصیلان فیزیک، شیمی، زمین‌شناسی و عمران فرموله شده است.
موسوی پورمهرام افزود: این شرکت با استفاده از تسهیلات دریافتی از صندوق کارآفرینی امید، صندوق توسعه فناوری‌های نوین و صندوق نوآوری و شکوفایی تجهیز و طرح تجاری‌سازی آن پیاده شد.
مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه قیر و آسفالت و عایق‌ها یک نمایشگاه تخصصی است استقبال عمومی از غرفه و محصولات ما خوب بود و امیدواریم با شرکت در این نمایشگاه‌ها، حلقه مشتریانمان گسترده‌تر شود.
مدیر این شرکت مستقر در پارک علم و فناوری البرز درباره موفقیت‌های این شرکت خانوادگی نیز گفت: با ارائه طرح تولید عایق رطوبتی MCI به عنوان طرح برتر کارآفرینی استان البرز (پس از داوری صورت گرفته) به این جشنواره ورود پیدا کردیم و درنهایت در داوری پایانی جشنواره به عنوان یکی از برترین طرح‌های کارآفرینی کشور موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی از طرف سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح شدیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار