کد خبر: 990965
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:
از مجموع ۲۰۹ هزار و ۵۵۳ مددجوی تحت حمایت در استان ۴۰ درصد از حامیان ایتام و فرزندان محسنین رازنان نیکوکار اصفهانی تشکیل می دهند.

           

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت صدیقه زهرا (س)، روز زن و همچنین سالروز ولادت امام خمینی (ره) ، خاطر نشان ساخت: ۴۰ درصد از حامیان گرانقدر ایتام و فرزندان محسنین استان را زنان نیکوکار اصفهانی تشکیل می دهند.

    زارع تعداد فرزندان یتیم و نیازمند بهره مند از کمک های ادواری حامیان را ۱۹ هزار و ۵۶۴ فرزند اعلام کرد و گفت: ۵۷ درصد از این فرزندان را دختران نیازمند با جمعیتی بالغ بر ۱۱ هزار و ۱۵۰ نفر تشکیل می دهند.

    سرپرست کمیته امداد استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بخش عمده ای از جامعه تحت حمایت این نهاد در استان اصفهان را زنان تشکیل می دهند، گفت: ۱۳۸ هزار و ۳۰۵ نفر معادل ۶۶ درصد از مجموع ۲۰۹ هزار و ۵۵۳ مددجوی تحت حمایت در استان را ۴۰ درصد از حامیان ایتام و فرزندان محسنین رازنان تشکیل می دهند.

    وی درباره دلایل نیازمندی و آسیب پذیری این زنان، گفت: فوت، متارکه، طلاق، بیماری و از کارافتادگی سرپرست از مهمترین عوامل ورود این زنان به جامعه تحت حمایت این نهاد است.

    زارع در انتها با اشاره به رسالتی که امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب بر عهده این نهاد قرار داده اند، خاطر نشان ساخت: اجرای سیاست های توانمندساز و کم رنگ کردن مواردی که فرزندان خانوارهای تحت حمایت را از رقابت برای کسب فرصت های تحصیلی، شغلی و اجتماعی محروم می کند، از مهمترین برنامه های این نهاد برای قطع چرخه فقر در خانوارهای تحت حمایت است.

   

    

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر